Yrke?

Sykepleier på sykehjem. 100% sykemeldt pga krystallsyke i over ett år. Kom meg såvidt tilbake i 50% før jul, men jobben "kan ikke tilrettelegge lenger pga økonomi".. :bored:
 
Sykepleier i hjemmesykepleien :) Har 100 % stilling, var 100 % sykemeldt fra november, jobber nå 50 % og merker at det er mer enn nok om dagen! Har også flere kontorvakter nå, slipper de tyngste takene ute :joyful:
 
Assisterende butikksjef, 50%stilling.
100% sykemeldt da jobben ikke kan tilrettelegge... formen er heller ikke på topp, så hadde vært vrient og utmattende å være i jobb per dags dato
 
Jeg er ergoterapeut på sykehjem. Jobber nå 70 %. Er så sliten og kvalm. Håper det går over snart :)
 
Ped.leder i barnehage på småbarnsavd. Gjør alle oppgaver som før og planen er å fortsette i 100% stilling så lenge som mulig. Ved forrige svangerskap holdt jeg helt fram til permisjon. Er spent på utviklingen denne gangen.
 
Miljøterapeut på barnevernsinstitusjon, er 100% i svangerskapspenger da vi har en del voldelige hendelser på jobb og trusler om vold.
 
Jeg var 100% sykmeldt i uke 8 og 9, er i 50% jobb nå (uke 10) og fremover noen uker. Legen nevnte noe om at hun ville være forsiktig med å sykemelde meg for mye i svangerskapet (selv om jeg er kjempedårlig) fordi det kunne påvirke permisjonspengene på et vis? Vet dere reglene for dette? Jobber i Oslo kommune om det har noe å si (barneskole).
 
Konstituert butikksjef.

Har vært assisterende butikksjef i to år. Nå er sjefen sykemeldt, så jeg fungerer som butikksjef til han er tilbake. Har derfor ikke tid til å sykemelde meg nå :hilarious: dette er og en fin sjanse til å vise at man gjør en god jobb. Vil bli en «god CV» hvis det åpner seg en fast stilling som butikksjef - noe jeg håper på på sikt.

Heldigvis har jeg ikke vært noe dårlig i svangerskapet til nå :happy::happy::happy: så jobber 100%
 
Lærer i kroppsøving og idrettsfag på videregående i 100 % stilling. Sliten og bruker kvelder og helger til å hvile ut, men håper på å holde ut frem til sommeren. Går ut i ferie/avspasering rundt 20. juni og slipper dermed å gå høygravid på jobb (termin 31.8).
 
Back
Topp