Yrke?

Puddingen i magen

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hva jobber dere med?
Er dere i full jobb eller delvis?
Selv jobber jeg på sykehus, jobber fult i min stilling og går ekstravakter :happy:
 
Så heldig du er. Jobber som butikksjef, og står alene store deler av dagen. Vært 100%sykemeldt siden før jul, hadde ikke sjans pga kvalme. Begynner nå i 50% stilling i 2 uker så får vi se.
 
Jobber som ped.leder på småbarnsavd. i barnehage. Jobber 100% og gjør det jeg pleier av oppgaver. Formen er fin og har vært det hele veien heldigvis! Hvis det er noe jeg ikke kan gjøre etterhvert så vet jeg de andre vil bistå og tilrettelegge! Jeg er heldig! :happy:
 
Så heldig du er. Jobber som butikksjef, og står alene store deler av dagen. Vært 100%sykemeldt siden før jul, hadde ikke sjans pga kvalme. Begynner nå i 50% stilling i 2 uker så får vi se.

Jeg har 50% stilling men jobber mer siden jeg går ekstra. Sliter endel med kvalme men har enda ikke fortalt noe på jobb så prøver og skjule det :facepalm:
Jeg er nok sikker på at jeg ikke får jobbe så lenge som jeg ønsker da jeg har en prematur fødsel bak meg og nr 2 var faretruende nært og komme 3 mnd før termin. Men foreløpig går det veldig greit :happy:
 
Er sosionom og jobber i barneverntjenesten i 100% stilling. Har gått greit, men er mer emosjonell enn tidligere merker jeg:angelic:
 
Jobber som logistikkmedarbeider, har vært sykmeldt i 3 uker nå pga jeg sliter med å sove, så jeg håper på å gå tilbake til jobb ganske snart da jeg kun har liten stilling, og det kan bli veldig hardt med penger i permisjon
 
Jeg har vært 50% sykmeldt en mnd nå pga kvalme og utmattethet. Håper det kommer seg snart så jeg kan jobbe fullt noen uker. Jeg må nok ut i svangerskapspenger senest i uke 20, kanskje før. Jobber i ambulansetjenesten.