Yrke?

Puddingen i magen

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hva jobber dere med?
Er dere i full jobb eller delvis?
Selv jobber jeg på sykehus, jobber fult i min stilling og går ekstravakter :happy:
 
Så heldig du er. Jobber som butikksjef, og står alene store deler av dagen. Vært 100%sykemeldt siden før jul, hadde ikke sjans pga kvalme. Begynner nå i 50% stilling i 2 uker så får vi se.
 
Jobber som ped.leder på småbarnsavd. i barnehage. Jobber 100% og gjør det jeg pleier av oppgaver. Formen er fin og har vært det hele veien heldigvis! Hvis det er noe jeg ikke kan gjøre etterhvert så vet jeg de andre vil bistå og tilrettelegge! Jeg er heldig! :happy:
 
Så heldig du er. Jobber som butikksjef, og står alene store deler av dagen. Vært 100%sykemeldt siden før jul, hadde ikke sjans pga kvalme. Begynner nå i 50% stilling i 2 uker så får vi se.

Jeg har 50% stilling men jobber mer siden jeg går ekstra. Sliter endel med kvalme men har enda ikke fortalt noe på jobb så prøver og skjule det :facepalm:
Jeg er nok sikker på at jeg ikke får jobbe så lenge som jeg ønsker da jeg har en prematur fødsel bak meg og nr 2 var faretruende nært og komme 3 mnd før termin. Men foreløpig går det veldig greit :happy:
 
Er sosionom og jobber i barneverntjenesten i 100% stilling. Har gått greit, men er mer emosjonell enn tidligere merker jeg:angelic:
 
Jobber som logistikkmedarbeider, har vært sykmeldt i 3 uker nå pga jeg sliter med å sove, så jeg håper på å gå tilbake til jobb ganske snart da jeg kun har liten stilling, og det kan bli veldig hardt med penger i permisjon
 
Jeg har vært 50% sykmeldt en mnd nå pga kvalme og utmattethet. Håper det kommer seg snart så jeg kan jobbe fullt noen uker. Jeg må nok ut i svangerskapspenger senest i uke 20, kanskje før. Jobber i ambulansetjenesten.
 
Jobber 100% som vikar(assistent) i barnehage på småbarnsavdeling. Kjenner det allerede i bekkenet så prøver å begrense løft og bæring men er neimen ikke lett. Heldigvis vet kollegaer at jeg er gravid så da er det lettere å la dem ta en del av de tingene :)
 
Pedagog på småbarnsavdeling i barnehage jobber 100%, har stort sett gjort alt av oppgaver frem til nå (kollegaer har stort sett har tatt bleiene, slik at jeg slipper å brekke meg:yuck:j
 
Jeg er rådgiver innenfor et spesifikt fagfelt i offentlig forvaltning i en av de større byene i Østfold, hvor noe er kontor/admin/politisk saksbehandling og noe «ute i feltet». Vi er ikke så mange i min avdeling så velger å ikke avsløre hvilket fagfelt, men kan si at det er et spennende og morsomt et! Nå er det en fase med mest tid på kontoret med rutinearbeid, og det passer bra nå når jeg ruger :) Jobber 100%(+), og har avtale som er untatt arbeidstidsbestemmelser pga mye kveld og helg som ikke er satt i noe turnus. Det betyr jeg får samme lønn uansett hvor mye jeg jobber (til gjengjeld en noe høyere grunnlønn og 10 ekstra fridager i året). Når vi har store prosjekter og er ute i feltet kan det bli 50-60 timer på ei uke. Det er unntaksvis, men det skjer. Har mange gode muligheter til å flekse og en sjef som stoler mye på oss. Har bare jobbet «vanlige uker» siden november. Har imidlertid hatt 20% sykemelding de siste to ukene pga utmattelse (prøvde å ta igjen tid på kvelden hvis jeg kortet ned dagen, men det gikk ikke til slutt).
 
Er butikksjef og jobber 100-120%:p Formen er fin og jeg har fortsatt samme tempo. Det blir lange dager, men merker ikke at jeg er sliten før jeg kommer hjem og legger meg på sofaen.
 
Høgskolelektor i fakultetet for helsefag på et universitet. Har jobbet 100% gjennom forferdelige 11 uker nå!
 
Jeg er selvstendig;)
Er yogalærer for barn og ungdom, og skal begynne utdanning som yogalærer for gravide og barsel om 1 uke:Heartred
 
Sykepleier i hjemmesykepleien, har 100% stilling :happy: Pr.tiden 80% sykemeldt pga. kvalme og oppkast :sorry:
 
Leder innenfor IT selskap spm leverer ERP systemer, jobber 100%++ stilling. Kan heldigvis flekse på arbeidstid, noe som hjelper veldig på når formen er laber
 
Jobber i barnehage. Jeg er på de eldste :)
 
Back
Topp