Young verace, barnevogn

Syns ikke den var så veldig fin egentlig, den ser jo så fancy ut at den ikke kan brukes. På bygda her jeg bor hadde de i hvert fall ledd seg i hjel om man kom trillende med enn sånn en, full i gjørme og saueskit etter en halvtime :p
 
He hehe syntes jeg ser
 
ja kanskje jeg skal smiske med mannen min om ny vogn. Er fylt fungerende den vi har men kjekt med noe nytt en hva som har stått i garasjen i 6 år
Jeg la inn den vogngreia når jeg fortalte at hen skulle bli pappa jeg. Visste han testen og sa: og dette betyr 10.000kr mindre på feriebudsjettet ;0)
 
Jeg la inn den vogngreia når jeg fortalte at hen skulle bli pappa jeg. Visste han testen og sa: og dette betyr 10.000kr mindre på feriebudsjettet ;0)
hehe ja sant nok. Vi kjøper hus sikkert snart så ferie blir det ikke av uansett. men får sikkert det jeg vil ha, pleier vel å bli til det.
 
Kult design, men jeg ville nok uansett ikke hatt den vogna..likte ikke hjula i det hele tatt.
 
Jeg tenkte, ååååå så lekker, kanskje den er noe, så prisen eller ikke ;) tror ikke det hjelper å fri til besteforeldrene i tillegg heller hahahaha ;)
 
Back
Topp