Young verace, barnevogn

BabyUndercover2016

This mom makes beautiful babies;-)
Oktoberskatter 2014
Sjekk dennne barnevognen med utstyr, nydelig, helt til jeg så prisen, holdt på å dette av stolen: 37 900 kr!!!!!!

set-white.jpg
 
Hah! Litt utenfor vår prisklasse ser jeg :p Men den var veldig fin.
 
hehehe ja vår også. Men fin var den, men jeg lurer på hva i all verden er så dyrt på den vognen? Navnet kanskje? he he
 
Dyr og fin, men tror ikke jeg hadde valgt hvit. Blir så fort skittent hvis jeg skulle tatt det i bruk da.
 
Den var veldig fin, men dyr ja! Ser egentlig ikke ut som super kvalitet heller.. Veeeldig mye plast ;0P. Her i huset blir det svensk kvalitet :0)
 
Den var veldig fin, men dyr ja! Ser egentlig ikke ut som super kvalitet heller.. Veeeldig mye plast ;0P. Her i huset blir det svensk kvalitet :0)
Svensk kvalitet? har du noen bra merker som anbefalles.?
 
ja kanskje jeg skal smiske med mannen min om ny vogn. Er fylt fungerende den vi har men kjekt med noe nytt en hva som har stått i garasjen i 6 år
 
Liker best vogner med fire like store hjul jeg :) *sær* :p
 
Syns faktisk ikke den var så fin jeg :p
Stelle vesken var rålekker da. Vognen i seg selv er ikke så spesiell. Hadde aldri gjettet riktig på prisen hvis noen hadde spurt meg, for den ser ikke ut som en vogn til 38 000 kr. Da hadde jeg forventet litt mer stasj he he.
 
Stelle vesken var rålekker da. Vognen i seg selv er ikke så spesiell. Hadde aldri gjettet riktig på prisen hvis noen hadde spurt meg, for den ser ikke ut som en vogn til 38 000 kr. Da hadde jeg forventet litt mer stasj he he.

Hadde ikke sakt nei om jeg hadde fått den. :p
 
Back
Topp