Sjekk dennne barnevognen med utstyr, nydelig, helt til jeg så prisen, holdt på å dette av stolen: 37 900 kr!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svensk kvalitet? har du noen bra merker som anbefalles.?Den var veldig fin, men dyr ja! Ser egentlig ikke ut som super kvalitet heller.. Veeeldig mye plast ;0P. Her i huset blir det svensk kvalitet :0)
Emmaljunga <3Svensk kvalitet? har du noen bra merker som anbefalles.?
Støtter denEmmaljunga <3
Ja de er kjempe fine! Den kremhvite de har er helt rå. Går alt bra blir det en sånn <3 Måtte sniktitte litt og ta med en katalog hjem ;0)ja svensk her og, emmaljunga. Elsker vognene deres.
Jeg og. De er de beste å trille på.Liker best vogner med fire like store hjul jeg*sær*
![]()
Stelle vesken var rålekker da. Vognen i seg selv er ikke så spesiell. Hadde aldri gjettet riktig på prisen hvis noen hadde spurt meg, for den ser ikke ut som en vogn til 38 000 kr. Da hadde jeg forventet litt mer stasj he he.Syns faktisk ikke den var så fin jeg![]()
Stelle vesken var rålekker da. Vognen i seg selv er ikke så spesiell. Hadde aldri gjettet riktig på prisen hvis noen hadde spurt meg, for den ser ikke ut som en vogn til 38 000 kr. Da hadde jeg forventet litt mer stasj he he.