Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm spennende, har alltid hatt lyst til å prøve det!Hei. Jeg lurer på om det er noen andre som skal gå på gravidyoga i Oslo i dette svangerskapet? Hvor og hvilket kurs i så fall?
Følger med på denne, for jeg vil veldig gjerne ha noen tips selvHei. Jeg lurer på om det er noen andre som skal gå på gravidyoga i Oslo i dette svangerskapet? Hvor og hvilket kurs i så fall?
Aldri prøvd. Må man være dreven? Er ikke spesielt myk eller noe. Hadde vært gøy å prøve egentlig.Jeg tenkte å ta et kurs på MamaYoga på Tullinløkka. De har kurs som er tilpasset for 2. og 3. trimester. Tror det kan være noe for meg. Og det er en fin måte å være i aktivitet på dersom man ikke trener ellers.
Sjekket det ut, og det ser fristende utJeg tenkte å ta et kurs på MamaYoga på Tullinløkka. De har kurs som er tilpasset for 2. og 3. trimester. Tror det kan være noe for meg. Og det er en fin måte å være i aktivitet på dersom man ikke trener ellers.
Jeg har ikke trent siden jeg var ungdom, så får ikke håpe det. Men jeg skal prøve likevel. Håper det blir moro.Aldri prøvd. Må man være dreven? Er ikke spesielt myk eller noe. Hadde vært gøy å prøve egentlig.