Yoga i Oslo.

Azu

Mamma til tre godunger. <3
Tilgangsansvarlig
♡ Maibarna ♡
Junibarna 2015
Sommerfuglene 2017
Novemberbarna 2021
Hei. Jeg lurer på om det er noen andre som skal gå på gravidyoga i Oslo i dette svangerskapet? Hvor og hvilket kurs i så fall? :)
 
Hei. Jeg lurer på om det er noen andre som skal gå på gravidyoga i Oslo i dette svangerskapet? Hvor og hvilket kurs i så fall? :)
Følger med på denne, for jeg vil veldig gjerne ha noen tips selv :)
Trener litt yoga hjemme.
 
Jeg tenkte å ta et kurs på MamaYoga på Tullinløkka. De har kurs som er tilpasset for 2. og 3. trimester. Tror det kan være noe for meg. Og det er en fin måte å være i aktivitet på dersom man ikke trener ellers. :)
 
Jeg tenkte å ta et kurs på MamaYoga på Tullinløkka. De har kurs som er tilpasset for 2. og 3. trimester. Tror det kan være noe for meg. Og det er en fin måte å være i aktivitet på dersom man ikke trener ellers. :)
Aldri prøvd. Må man være dreven? Er ikke spesielt myk eller noe. Hadde vært gøy å prøve egentlig.
 
Jeg tenkte å ta et kurs på MamaYoga på Tullinløkka. De har kurs som er tilpasset for 2. og 3. trimester. Tror det kan være noe for meg. Og det er en fin måte å være i aktivitet på dersom man ikke trener ellers. :)
Sjekket det ut, og det ser fristende ut :)
 
Jeg sniker fra prøvere, men vil anbefale Puro yoga på Frogner - gikk der da jeg var gravid sist - og på baby yoga etter datteren min ble født:) Superbra!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Aldri prøvd. Må man være dreven? Er ikke spesielt myk eller noe. Hadde vært gøy å prøve egentlig.
Jeg har ikke trent siden jeg var ungdom, så får ikke håpe det. Men jeg skal prøve likevel. Håper det blir moro. :)
 
Da jeg ventet førstemann for 3 år siden gikk jeg på gravidyoga på Manglerud. Du trenger ikke være trent eller erfaren, du lærer pusteteknikk, fokus på knipeøvelser, og flere forskjellige "strekke ut" øvelser og avslapningsteknikker som kommer godt med mot slutten av svangerskapet og når reine setter til. Anbefales!
 
Jeg skal melde meg på. Gleder meg til å prøve. :)
 
Back
Topp