Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Badekar hvis mulig, ellers ingen planer men åpent sinn Dere som nevner lystgass, hvor føder dere? Trodde de fleste sykehusene hadde kuttet ut dette nå?
Det samme tilbyr de i kr.sand og flekkefjord (her skal jeg)[emoji3]Jeg skal føde på Stavanger universitetssykehus. De tilbyr blant annet lystgass, badekar, massasje og akupunktur som smertelindring
Jeg skal føde på Stavanger universitetssykehus. De tilbyr blant annet lystgass, badekar, massasje og akupunktur som smertelindring
Jeg skal ha lystgass! Eneste jeg brukte ved forrige fødsel og den var gull![emoji3][emoji3]
Så greitt å høre litt om SUS! Har de dette både på fødeloftet og fødeavd?
Jeg vet at badekar, akupunktur og massasje kun tilbys på fødeloftet 7H på SUS, epidural gis ikke på fødeloftet, det må fås på fødeavd. I 1. etasje. Lystgass har de på fødeloftet, men vet ikke om de har det på fødeavdelingen i 1. Etg. Så håper jeg er "frisk nok" før fødsel til å føde på fødeloftet Har ikke født der før, kun vært hos jordmor på sus. Ellers står det mye nyttig informasjon på nettsidene deres :-D
Ja, håper også jeg er frisk nok til fødeloftet! tipper både badekar, massasje og akunpunktur kan være godt!
Så spennende, jeg bor i andre enden av landet nå. Men skal på oul på sus fredag så jeg kommer i systemet deres!
Spørs om jeg må ha meg en tur på hjemmesia da! Når har du termin?
Høres ihvertfall deilig ut med badekar og massasje! Akupunktur er jeg nå litt mer skeptisk til, hehe. x) Så gøy! Du må glede deg til OUL. Jordmora jeg hadde var veldig flink, og hun forklarte alt hun så på skjermen Jeg var på OUL fredag i sist uke. Jeg har termin 1. Juli. Du da?
Så bra foreløpig 2.juli! grugleder meg veldig! Var pp ul i uke 13+1, men kjenner nervene har begynt å komme veldig!
Godt å høre at jordmoren var flink - kryssee fingrene for at min er det også! Kanskje vi plutselig sees på sykehuset til sommeren da bor du i Stavanger?
Om jeg må settes igang denne gangen også så vil jeg nok ha epidural først [emoji23]
Så morro, det var en veldig nærme termindato også! Plutselig sees vi på SUS Jeg var også kjempe nervøs før UL, men skuldrene senket seg veldig med en gang jeg lå på u.s. Benken og jeg kunne se babyen på skjermen. Ja, jeg bor i Stavanger. Bor nær sykehuset. Jeg er tilflytter sørfra og har bodd i Stavanger i 4 år nå
Ja, har hørt det i ettertid. Det var helt jævlig. Hadde ikke noe pauser fra de riene. Håper det skjer av seg selv denne gangen Haha ja samme her, går heller to uker over enn å settes i gang!Haha!! Men sånn helt seriøst, igangsetting er noe helt annet! Ble satt i gang første gang og det følte som om jeg aldri fikk pause, hadde ikke klart meg uten epiduralen!! Med nr. 2 startet det av seg selv og det var noe heeeelt annet og klarte meg fint uten.
Er villig til å gå ganske mange dager på overtid for å slippe igangsetting!!