Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei på deg!
Jeg er 26 år, og samboeren min er 20.. Han blir 21 det året her da.. [:D] Vi har det utrolig bra sammen, og ingen av oss tenker på aldersforskjellen i det hele tatt.. Kun andre som bekymrer seg for den virker det som..
Den forrige kjæresten min var 5 år eldre enn meg, og laaangt mer umoden en min kjære.. Så alder har ingenting å si! Syns nå jeg da [:)]
Det viktigste er at man er glade i hverandre [:D]
Hehe...Nope ikke jeg heller. Min samboer er 17 år eldre enn meg. Eller rettere sagt 16 år og 362 dager eldre...hehe. Men han er ikke så gammel i oppførsel og utseende... (positivt) og vi merker ikke aldersforskjellen.
Min samboer er eldre enn meg :) Hele 10år. Så han var jo bare såååååååååååååååååå klar for å bli pappa da jeg kom hjem å fortate at jeg var gravid.
Det var ikke akkurat veldig planlagt men etter et godt forhold på 3år og full jobb begge to og et sted vi bor (eier) Var det aldri spørsmål hva vi skulle gjøre...