yngre menn

x1xiza

Glad i forumet
mangen her som er sammen med menn som er yngre enn seg sjølv? eg er snart 27, og min mann blei 25 i juli..

ehehe..vel...ikkje sikker på om det stemmer her, men skal prøve å ta det som eit kompliment[:D]

nye undersøkelser viser også at hvor yngre mannen er, hvor lettere skal det være for og bli gravid[:D][:D]

leste det på nettet her, men husker ik hvor..[>:]

-Ehhh,gubben er 8 år eldre en meg, men storebroren min er gift med (verdens -koseligste) dame som er 5 år eldre en ham. Alder spiller ingen rolle[:D]

Min kjære er 9,5 år yngre enn meg!!!!![:D][:D][:D]

Hei på deg!
Jeg er 26 år, og samboeren min er 20.. Han blir 21 det året her da.. [:D] Vi har det utrolig bra sammen, og ingen av oss tenker på aldersforskjellen i det hele tatt.. Kun andre som bekymrer seg for den virker det som..
Den forrige kjæresten min var 5 år eldre enn meg, og laaangt mer umoden en min kjære.. Så alder har ingenting å si! Syns nå jeg da [:)]
Det viktigste er at man er glade i hverandre [:D]

Hehe...Nope ikke jeg heller. Min samboer er 17 år eldre enn meg. Eller rettere sagt 16 år og 362 dager eldre...hehe. Men han er ikke så gammel i oppførsel og utseende... (positivt) og vi merker ikke aldersforskjellen.

var ikkje meininga at det sku vera noke "tema" , eg berre lurte eg[;)]
så klart det har lite å sei, så lenge alle har det godt[:)]

Bare man har det bra er det det viktigste, syns det er litt intr. å høre om aldersforskjell jeg.... masse man lurer på her inne.... hehehe

Min samboer er eldre enn meg :) Hele 10år. Så han var jo bare såååååååååååååååååå klar for å bli pappa da jeg kom hjem å fortate at jeg var gravid.
Det var ikke akkurat veldig planlagt men etter et godt forhold på 3år og full jobb begge to og et sted vi bor (eier) Var det aldri spørsmål hva vi skulle gjøre...

Min samboer er 3 år eldre enn meg... Selvom han hadde hvert 20 år eldre enn meg og lik til sinns hadde vi hvert sammen for vi elsker hverandre!

Det er ikke alder som er viktig når man skal finne seg en partner, men det er personene sammen!

helt enig med det mamma84 sier der, min samboer er 18 år eldre enn meg, vi har det kjempefint, og merker egentlig ikke aldersforskjellen...

Mannen min er 4 år og 17 dager eldre enn meg[;)]

Back
Topp