Er sikkert den eneste her inne som jubler over overtid. Har termin i dag og det har ikke skjedd noe til nå så regner ikke med at han kommer i dag. Jeg har det rett og slett fantastisk som gravid og plagene har vært minimale. Blodtrykket er fint, ikke plaget med bekken, ikke svangerskapsdiabetes, ikke blodtrykksfall, ingen ødemer, halsbrann bare 3 ganger i løpet av hele svangerskapet og jeg sover godt selv om at jeg er oppe mange ganger på do. I dag har jeg vært å trent på treningssenter, er ikke den store trimmen, men det føles godt
Jeg har lenge vært psykisk forberedt på at jeg kommer til å gå over tiden, siden det er ganske vanlig for førstegangsfødende. Har ikke vært helt forberedt på at han kan komme før, men nå begynner det å gå opp for meg at han er like rundt svingen og vi skal bli foreldre. Men jeg passer på å nyte de siste dagene i det "fri" før nysjefen kommer. Nå kjenner jeg at jeg virkelig gleder meg til han kommer
Venter nr 1, en gutt, 12 august
Jeg har lenge vært psykisk forberedt på at jeg kommer til å gå over tiden, siden det er ganske vanlig for førstegangsfødende. Har ikke vært helt forberedt på at han kan komme før, men nå begynner det å gå opp for meg at han er like rundt svingen og vi skal bli foreldre. Men jeg passer på å nyte de siste dagene i det "fri" før nysjefen kommer. Nå kjenner jeg at jeg virkelig gleder meg til han kommer
Venter nr 1, en gutt, 12 august