Yejjj, overtid:)

Kari85

Flørter med forumet
Er sikkert den eneste her inne som jubler over overtid. Har termin i dag og det har ikke skjedd noe til nå så regner ikke med at han kommer i dag. Jeg har det rett og slett fantastisk som gravid og plagene har vært minimale. Blodtrykket er fint, ikke plaget med bekken, ikke svangerskapsdiabetes, ikke blodtrykksfall, ingen ødemer, halsbrann bare 3 ganger i løpet av hele svangerskapet og jeg sover godt selv om at jeg er oppe mange ganger på do. I dag har jeg vært å trent på treningssenter, er ikke den store trimmen, men det føles godt:)

Jeg har lenge vært psykisk forberedt på at jeg kommer til å gå over tiden, siden det er ganske vanlig for førstegangsfødende. Har ikke vært helt forberedt på at han kan komme før, men nå begynner det å gå opp for meg at han er like rundt svingen og vi skal bli foreldre. Men jeg passer på å nyte de siste dagene i det "fri" før nysjefen kommer. Nå kjenner jeg at jeg virkelig gleder meg til han kommer:)

Venter nr 1, en gutt, 12 august:)

Du er goe! :D Jeg var også sånn med førstemann, hadde ingen plager og hadde goood tid :) Nyt de siste dagene nå før den nye sjefen i huset kommer, han er uansett like rundt svingen nå ;)

Jeg hadde det også sånn med førstemann, vi flyttet dagen etter termin :P så passet fint at han ikke kom før 10 dager på overtid, jeg hadde en del plager med bekken og vann i kroppen den gangen, men ikke verre enn at jeg kunne nyte dagene :)

Denne gangen har jeg veldig lite vann i kroppen og nesten ikke bekkenplager så nyter den siste tiden også med min tredje, men regner med at jeg ikke er like tålmodig som deg når jeg går på overtid ;)

Høres jo bare helt nydelig ut :) siste uka jeg var gravid hadde jeg kun ett ønske, og det var å få ut lille, så jeg kunne begynne å gro sammen igjen til et normalt liv ;P

Back
Topp