Yeeeeeaaaaah Haaaaaa

Kraaka

Gift med forumet
Endelig fått kommet med på trening... Zuuuuuuummmmmbaaaaaaaa
Kjempe morro!
Og så deilig etterpå [;)]
Stolt av meg selv.. er over et år siden sist.. Så la leken begynne![:D]

WOOOOW :D HÆÆÆÆRLIG !!!

Let`s Zuuuuuumba

ORIGINAL: mammabenti

WOOOOW :D HÆÆÆÆRLIG !!!

Let`s Zuuuuuumba

ORIGINAL: Aves

hohoho  har ikke fått prøvd enda jeg da. litt ukurante tider her.
men jeg får la middagen stå klar til sambo kommer hjem så får han ha de små mens jeg rister løs på rumpa. har blitt så poppis her at man må booke time tidlig og det er satt opp ekstra time slik at to går samtidig.

Må sette seg på tidlig her også. Var fullt allerede på fredagen...Så burde vurdert to samtidig her også.. Blir jo så mange i salen.. Har en max på 30 stk, og syns i grunnen det er litt for mange. Men, men..morro er det i allefall.. Så sett deg opp på en time[;)]

Flinka

Flink du er[:D]

Så FLINK du er [:D][:D]
Har også lyst å prøve zumba, ser sååå kult ut [:D]

ORIGINAL: Kraaka

men jeg får la middagen stå klar til sambo kommer hjem så får han ha de små mens jeg rister løs på rumpa. har blitt så poppis her at man må booke time tidlig og det er satt opp ekstra time slik at to går samtidig.

Må sette seg på tidlig her også. Var fullt allerede på fredagen...Så burde vurdert to samtidig her også.. Blir jo så mange i salen.. Har en max på 30 stk, og syns i grunnen det er litt for mange. Men, men..morro er det i allefall.. Så sett deg opp på en time[;)]

skal teste i morgen [;)]

Ja gjør det..Blir nok morro! [:D] Guuud løkk!

Flink[:D]
Zumba virker såååå gøy[:D][:D]

ORIGINAL: mammamilla

Det er kjempe kult!! Drevet med det en uke nå,og gleder meg til hver trening!(det har ikke skjedd før)[:-]

Men kjempe flink er du kraaka[:D][:D]

Spenst startet med zumba-timer forrige uke, så jeg har meldt meg på til lørdag [:D]
Blir spennende å se om jeg klarer [8D]

ORIGINAL: Minismurf

Spenst startet med zumba-timer forrige uke, så jeg har meldt meg på til lørdag [:D]
Blir spennende å se om jeg klarer [8D]

Det var virkelig morro! Litt knoting med noen trinn, men det gjorde liksom ikke noe. Nei.. dette skal jeg gjøre mer [:)]

skal teste i morgen [;)]

Ja gjør det..Blir nok morro! [:D] Guuud løkk!

Thænks [:D]
da var timen booka så da er det bare å troppe opp.

Skulle hatt en zumba-time for nov.damene.
ide for julebord???

Hehe.. du sier noe! Blir i grunnen bare å sette på litt salsamusikk litt uti vin og øldrikkinga...! Kommer til å føle oss som eksperter..hehe!

ORIGINAL: mammamilla

Hiv deg på en time hvis det er der du bor. Kommer ikke til å angre!

Back
Topp