Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Aves
hohoho har ikke fått prøvd enda jeg da. litt ukurante tider her.
men jeg får la middagen stå klar til sambo kommer hjem så får han ha de små mens jeg rister løs på rumpa. har blitt så poppis her at man må booke time tidlig og det er satt opp ekstra time slik at to går samtidig.
ORIGINAL: Kraaka
men jeg får la middagen stå klar til sambo kommer hjem så får han ha de små mens jeg rister løs på rumpa. har blitt så poppis her at man må booke time tidlig og det er satt opp ekstra time slik at to går samtidig.
Må sette seg på tidlig her også. Var fullt allerede på fredagen...Så burde vurdert to samtidig her også.. Blir jo så mange i salen.. Har en max på 30 stk, og syns i grunnen det er litt for mange. Men, men..morro er det i allefall.. Så sett deg opp på en time[;)]
skal teste i morgen [;)]
Må sette seg på tidlig her også. Var fullt allerede på fredagen...Så burde vurdert to samtidig her også.. Blir jo så mange i salen.. Har en max på 30 stk, og syns i grunnen det er litt for mange. Men, men..morro er det i allefall.. Så sett deg opp på en time[;)]
skal teste i morgen [;)]
Ja gjør det..Blir nok morro! [:D] Guuud løkk!
Thænks [:D]
da var timen booka så da er det bare å troppe opp.
Skulle hatt en zumba-time for nov.damene.
ide for julebord???