XuperB - to tette

Kan skje så lenge du er komfortabel med det (i ditt tilfelle).
Men jo mer du vil vente på januar og raskere kommer lillebror tenker jeg

Ja, det siste der tenker jeg også. :hilarious:

Hihi ja du skal se han plutselig kommer! Skulle ønske det ikke var jul, så kunne min også bare komme! :rolleyes:

Ja, jula jeg også tenker på...
 
Henta ut babybaggen igår:
IMG_20191219_114739.jpg

Virker veldig bra! Litt smal, men mye større enn endel av de andre søskenvognene vi har sett på. Mini passet akkurat i lengda, og han fikk plass i bredde også, så da skal den nå holde ei stund. :p Veldig kjekt at den kan gjøres om til sportsdel også.

Ingen tegn til fødsel idag heller, heldigvis. Alene med mini igjen nemlig. Heldigvis siste dag alene med han så lenge, før lillebror er ute. Og nå sover han dupp så jeg kan slappe litt av. :)
 
Høres genial ut den vogna altså. Vi har ikke landet på noe enda...
 
Høres genial ut den vogna altså. Vi har ikke landet på noe enda...

Jeg er skikkelig spent på sportsdelene. Prøver å argumentere med at eska tar stor plass, så like greit å bare sette den sammen. Kan jo være vi får bruk for den veldig snart! :p
 
Vogna ble satt opp i går. Kommende storebror var helt vill og veldig "behjelpelig" med den også. Fin størrelse på sportsdelene, dog litt samme problem med dem som på babyjogger. Dvs tilbakelent sittestilling, men lurer på om det ikke var en stropp til å få de mer opp. Ikke sjekka nærmere.

Nydelig demping på den da! Eneste problemet er at den ikke kan trilles inn og ut ytterdøra. :p Så må ta inn verandaveien og få parkeringsplass i stua til vinteren er over, og så får den flytte ut i garasjen. :p

39+4 idag og under ei uke til termin! Virker som lillebror trives da. Har gode soveperioder, og er sterk og aktiv når han er våken. Betryggende.

Jeg sov ekstremt godt i natt, og fikk sovet helt til 10 (med to oppvåkninger mellom jeg sovna og da, selvsagt). Tenkte å gå en liten tur med hunder idag, men med speilis på veiene og ekkel hard skare på åkeren så må jeg bare droppe det. Gleder meg til laaaange trilleturer på nyåret!!
 
Hvor bred er vogna?
godt lillebror og storebror har det brs og mammaen fikk sove litt.
Spennende tider dette!
 
Dette blir så spennende! Tenk nå er han her snart :D Misunner deg den søvnen altså, kan du sende litt hitover? :rolleyes:
 
Hvor bred er vogna?
godt lillebror og storebror har det brs og mammaen fikk sove litt.
Spennende tider dette!

120 x 74 x 112 cm

Fordelen med så stor vogn er jo at både bag og sportsdel er romslige, i motsetning til endel som ser mer ut som dukkevogner. :p
 
Dette blir så spennende! Tenk nå er han her snart :D Misunner deg den søvnen altså, kan du sende litt hitover? :rolleyes:

Hadde jeg ikke hatt sånn underskudd selv så. :p Men kanskje håp om at det blir bedre. Min søvn var som verst rundt uke 36 og 37, så gradvis blitt bedre. Tror dog det har mye å si de dagene jeg vet mannen er hjemme, eller vi har hatt pass til mini og mannen har levert han og jeg i tillegg har null planer. Har også hatt mindre vondt i det siste.
 
Hadde jeg ikke hatt sånn underskudd selv så. :p Men kanskje håp om at det blir bedre. Min søvn var som verst rundt uke 36 og 37, så gradvis blitt bedre. Tror dog det har mye å si de dagene jeg vet mannen er hjemme, eller vi har hatt pass til mini og mannen har levert han og jeg i tillegg har null planer. Har også hatt mindre vondt i det siste.
Underskudd er vel bare forbokstaven :hilarious: Det høres lovende ut! I Selvom det sikkert bare var et engangstilfelle, så sov jeg faktisk tålig godt i natt. Kun våken to ganger for å tisse, men jeg tror det er litt fordi lillegutt faktisk ikke kom inn til oss i natt, det er egentlig en veldig forstyrrende faktor, selvom det er koselig og jeg ikke orker ta kampen :rolleyes:
 
Underskudd er vel bare forbokstaven :hilarious: Det høres lovende ut! I Selvom det sikkert bare var et engangstilfelle, så sov jeg faktisk tålig godt i natt. Kun våken to ganger for å tisse, men jeg tror det er litt fordi lillegutt faktisk ikke kom inn til oss i natt, det er egentlig en veldig forstyrrende faktor, selvom det er koselig og jeg ikke orker ta kampen :rolleyes:


Ja, det tror jeg nok! Glad det er lenge siden vår våkna og måtte få sove mellom oss. Det er jo koselig, samtidig som det ødelegger søvn. De er jo så varme og urolige! Føtter inn i øyet, eller å få hodeputa stjålet er ikke oppskrift på å få sove. :hilarious:
 
Ja, det tror jeg nok! Glad det er lenge siden vår våkna og måtte få sove mellom oss. Det er jo koselig, samtidig som det ødelegger søvn. De er jo så varme og urolige! Føtter inn i øyet, eller å få hodeputa stjålet er ikke oppskrift på å få sove. :hilarious:
Haha ja! Skjønner ikke at det er mulig å ha så mange armer og bein, de er jo overalt :hilarious: Så skal han alltid ha med samtlige bamser han eier, så tror vi må invistere i to dobbelsenger eller noe så kan jeg ha en for meg selv :hilarious:
 
120 x 74 x 112 cm

Fordelen med så stor vogn er jo at både bag og sportsdel er romslige, i motsetning til endel som ser mer ut som dukkevogner. :p
Absolutt
Bare tenkte jeg da kunne måle døråpningen her for å se om den i det hele tatt kommer inn i hus..
 
Da har lillebror kommet til verden!

Var ikke noe tegn til fødsel i går, annet enn en ny runde med bittelitt rosa på papiret. Drømte om fødsel da, og så fullt sykehus at vi var 3 fødende på samme fødestue, og jordmor var nesten ikke å se. :hilarious:

Våkna litt før halv 6 og måtte på do, hørte et knepp da jeg snudde meg. Tenkte først bekkenet, for det har knaka noen uker. Kjente det sprengte veldig på, og rakk akkurat å trå innafor dørstokken på badet da fostervannslusa åpna seg. Snakker om type amerikansk film. :hilarious:

Fikk gått på do, funnet håndduk, vekt mannen og ringt føden. Hadde ikke rier enda, men med min historikk var det ingenting å vente med. Første småmurr kom kl 6,og så økte det på litt mens vi leverte hund. Måtte trilles inn i rullestol fra parkeringa, gikk mye fostervann!

Så gikk det slag i slag. Kom akkurat i vaktskiftet, og så fikk vi jaggu samme fantastiske jordmor som tok imot storebror! :Heartbigred

Jeg syns jo fødselen tok ei evighet denne gangen, og pressfasen var verre enn sist. Men lillebror lå høyt oppe og det var igjen en hard kant som måtte tøyes. Fresa litt at nå fikk han se å komme seg ut! Lå først til høyre, så flytta vi meg over til venstre, for deretter å gå opp på kne. Når han stod i åpningen måtte jeg snu meg på rygg! Det var aue det! :bag: Men da kom han på neste ri, og all smerte ble glemt. Stor, sterk og bestemt. 3,7 kg og 52 cm. Storebror var 3325 og 51, men født 3 dager tidligere da.

Viste seg at jeg var ferdigfødt 12:37. Jeg som syms det tok sånn tid. :bag: Klarte meg med bare lystgass denne gang og. Ble litt rift, men jordmor var supernøye med syinga pga forrige gang, og hadde lege til å se sammen med seg. Mye mindre vondt i underlivet denne gang enn forrige, enn så lenge. Og er sprek og i fin form. Minstemann har amma flere ganger, så satser på melka kommer igang kjapt.
 
Back
Topp