God bedring
skremmende at de ikke tar folk på alvor på legevakten ofte!
skremmende at de ikke tar folk på alvor på legevakten ofte!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skremmende at de ikke tar folk på alvor på legevakten ofte!Tusen takk for godt tipsSå vondtHar vært igjennom det 3 ganger selv, så har et tips til deg! Be legen skrive inn på siden din at de ville sende deg hjem, men at du endte opp med operasjon for exu. Så alle leger kan se dette neste gang de slår opp på deg, så du skal slippe denne kampen flere ganger hvis du er bekymret. Masse god bedring
Og håper det aldri skjer deg igjen!!!
Nei de sa ingenting, tror ikke de var helt klar over det, var litt for medtatt til å fortelle det der og da.Uff nei så synd.
Sa de noe på sykehuset om klaging på den legen som ville sende deg hjem? Jeg ville sendt en klage.
Føler at spesielt mannlige leger lett bagatelliserer oss gravide kvinner. Og det er ikke greit å bli prøvd sendt hjem med indre blødninger.
Håper deg går bedre med deg nå. Vet det er forferdelig tungt, for det samme har skjedd med meg. Husker følelsen jeg hadde i magen, og hvor skremmende det var. Jeg ble veldig godt ivaretatt av ambulansepersonalet
Ønsker deg god bedring, og håper det går bedre for deg neste gang