Xu..

Huff så skremmende. Sender deg mange styrkeklemmer:Heartred

Så vondt:Heartred Har vært igjennom det 3 ganger selv, så har et tips til deg! Be legen skrive inn på siden din at de ville sende deg hjem, men at du endte opp med operasjon for exu. Så alle leger kan se dette neste gang de slår opp på deg, så du skal slippe denne kampen flere ganger hvis du er bekymret. Masse god bedring:Heartred Og håper det aldri skjer deg igjen!!!
Tusen takk for godt tips ❤️ Det skal jeg gjøre!

Takk for alle de fine meldingene ❤️ Jeg kommer til å sende inn en klage på legen ja. En kvinne i 30 årene, virket veldig usikker. Men da tenker jeg at har man tvil så sjekker man heller ekstra.

Ånei så leit :( Jeg hadde exu forrige graviditet i februar, så vet hvordan du har det.. Ta godt vare på deg selv og få den hjelpen du trenger ❤️

Uff nei så synd.
Sa de noe på sykehuset om klaging på den legen som ville sende deg hjem? Jeg ville sendt en klage.
Føler at spesielt mannlige leger lett bagatelliserer oss gravide kvinner. Og det er ikke greit å bli prøvd sendt hjem med indre blødninger.
Nei de sa ingenting, tror ikke de var helt klar over det, var litt for medtatt til å fortelle det der og da.

Så utrolig trist! Du er sterk som stod på ditt! God bedring og alle gode ønsker!

Huff, så trist:Heartpink Håper deg går bedre med deg nå. Vet det er forferdelig tungt, for det samme har skjedd med meg. Husker følelsen jeg hadde i magen, og hvor skremmende det var. Jeg ble veldig godt ivaretatt av ambulansepersonalet(:Heartpink), kan ikke forestille meg hvor redd jeg hadde blitt hvis de hadde avvist meg. Tror nesten jeg ville sendt en klage slik det nevnes over her. Tilstanden er jo livstruende. Til slutt må jeg nevne en litt snedig sak. Jeg var akkurat på TUL fordi jeg var redd for exu. Der kunne legen se at egget faktisk hadde kommet fra den siden hvor eggleder var borte(!) Hun sa det egentlig ikke skulle være mulig, men det var helt tydelig at egget hadde gått den veien. Har merket tidligere at sjansen til å bli gravid ikke er nevneverdig svekket:love7 Ønsker deg god bedring, og håper det går bedre for deg neste gang:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Så skremmende <3. Hvilken uke var du i da det skjedde? Håper formen og ny spire sitter så fort som ønsket <3

Back
Topp