XFACTOR!

ORIGINAL: Candykikk

Kjenner jeg får mark i kroppen av Charlotte ..

hærregud så forferdelig hun er

Grow up![&:]

ORIGINAL: Juleskum

ORIGINAL: LiljaLilly

Håper Lise går videre!

Men var det som feila ho venninna til Lise?
Hun hørtes ikke riktig rett ut...? [&:]

Hun var nesten rett og slett ufyselig [&:] Og en rimelig dårlig taper virket det som..

Jah, hun var merkelig....

Jeg ELSKER Unni Wilhelmsens "I won't go near you again", men synes ikke Lise sin stemme kledde den sangen... Men, TOMMY må ryke nå.

ser for meg at lise går videre nå jah. tror til og med jan fredrik kommer til å stemme på henne [:)]

Åååå [&o] Dere får si hva dere vil, men jeg vil ha en syngende Tommy på sengekanten min i natt [:(]

Nå ble jeg superglad!!![8D]

Tenkte Carlotte kom til å knekke sammen nå, men det taklet hun jaggu bra. [8D]

jævelig irriterende at den flinke etter den andre må gå mens han harry chad som har rævva stemme står igjen gang på gang!
lurer på om han hadde gått så langt om han hadde vært hvit jeg?! for synge kan han jo ikke[:@][:@][:'(][:'(]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

jævelig irriterende at den flinke etter den andre må gå mens han harry chad som har rævva stemme står igjen gang på gang!
lurer på om han hadde gått så langt om han hadde vært hvit jeg?! for synge kan han jo ikke[:@][:@][:'(][:'(]

Hoho, litt småamper [8D]
Men jeg er forsåvidt enig med deg...Tommy har i hvertfall stemme i forhold til Chand...

(må presisere at jeg er enig i det siste.. synes overhodet ikke hudfarge-kommentaren var ok..)

Hoho, litt småamper [8D]
Men jeg er forsåvidt enig med deg...Tommy har i hvertfall stemme i forhold til Chand...

ja dette begynner å irritere meg! føler han tar plassen til så mange andre.
herregud hør den stemmen hans da-den er jo IKKE fin!!![:'(][:'(][:'(] høres ut som en brekene sau[8|]

Jeg har drevet å sett for meg at Lise og Peter Peters har noe på gang, og Charlotte og Tommy....[8D][:-]

Okey, er det bare meg? jeg blir litt oppgitt fordi man vet ALLTID hvem som skal gå videre siden dommerene stemmer jo kun på sine uansett.. Okey, Lise er flink assa, misforstå meg rett - men er litt som han Jan Fredrik sa også, det er 3 gang hun er i syngeduell...

Skulle ha vært en gjestedommer eller noe som hadde litt avgjørende stemmer syns jeg, for syns liksom ikke det blir fair..

ORIGINAL: Regan

Jeg har drevet å sett for meg at Lise og Peter Peters har noe på gang, og Charlotte og Tommy....[8D][:-]

JAAA, det har jeg tenkt lenge!!![:D]

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Nå er du rett og slett bare teit. Å dra inn hudfargen hans er lavmål.

nei vet du hva, vet flere som har lurt på dette.
er vel bare kult da, at en mørkhudet synger trønder rock! hva annet kan det være?!

[;)]

Hoho, litt småamper [8D]

ja dette begynner å irritere meg! føler han tar plassen til så mange andre.
herregud hør den stemmen hans da-den er jo IKKE fin!!![:'(][:'(][:'(] høres ut som en brekene sau[8|]

På tide med en realitycheck og innse at ikke alle har samme smak, eller?

forstår at ikke alle har samme smak, og at alle har sin mening, men hallo?! alle andre som har vært med på xfaktos synger bedre.

Åååå [&o] Dere får si hva dere vil, men jeg vil ha en syngende Tommy på sengekanten min i natt [:(]

jeg ooooog[:(][:(] skuffet!

Men det virker jo som om han er deres lille maskot, jøss så kult med en mørk trønderrocker! [&:] Så uten å være rasistisk, så er jeg helt enig i at jeg tror ikke han hadde kommet så langt om han ikke var mørk.
Og dommerne gir ofte de andre kritikk om at de gjør for mye likt, mens han gjør nesten akkorat det samme hver eneste fredag. Og oftest synger han jo ikke rent heller. [&:]

Og jeg liker egentlig ikke Tommy, men jeg syns han gjorde sin beste opptreden i dag.
Bedre at han røyk enn hun andre da.

Grunnen til at Tommy røyk idag er garantert for at ikke Peter Peters skulle sitte igjen uten noen deltager til slutt..
Sikker på at det er 1 fra hver gruppe som skal stå igjen til slutt[&:][8D]

ORIGINAL: Frk. Bøllefrø

Å fy fader for et humør på den kusina [8D]

Hihihi......tenkte jeg og på. Lo godt!

Stakkars, hun var litt lost! [:D][:D] Ikke virket det som hun hadde helt peiling på hva som foregikk, først konstaterte hun at Lise var ute av X-faktor, og etterpå oppfordra hun folk til å stemme på Lise (når det faktisk er dommerne som skal avgjøre nå!) [:D]

Hun var drit nervøs stakkars... Så det jo på hele henne hun var jo helt black out

ORIGINAL: nurkeklar

Okey, er det bare meg men jeg blir litt oppgitt fordi man vet ALLTID hvem som skal gå videre siden dommerene stemmer jo uansett kun på sine uansett.. Okey, Lise er flink assa, misforstå meg rett - men er litt som han Jan Fredrik sa også, det er 3 gang hun er i syngeduell...

Skulle ha vært en gjestedommer eller noe som hadde litt avgjørende stemmer syns jeg, for syns liksom ikke det blir fair..

Der er jeg enig med deg. Det kan jo virke som om en person som Lise, som har havnet i duell flere ganger, er "freda" uansett hvor lite stemmer hun får.

Ja, det virker litt sånn.. Det blir liksom ikke fair, så langt har jo INGEN av dommeren stemt ut noen av sine (bortsett fra Mira som måtte velge mellom to av sine...)

Back
Topp