XFACTOR!

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: LiljaLilly

ORIGINAL: Regan

Kjenner jeg får eksem av Charlotte altså......

Haha, godt sagt! [:D]

Ja, ugh.. Så dere nå før reklamepausen? Fikk en merkelig trang til å vri meg i skam på hennes vegne..

Samme her,bare jeg gjorde noe med trangen og faktisk vrei meg ..[:-]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Regan

Kjenner jeg får eksem av Charlotte altså......

Haha, godt sagt! [:D]

Ja, ugh.. Så dere nå før reklamepausen? Fikk en merkelig trang til å vri meg i skam på hennes vegne..

hahahahahaklarer ikke å høre etter når hun snakker,for jeg irriterer meg sånn over henne[:@]

ORIGINAL: lykkeligemeg

hm.. greit nok at hun ikke er verdens beste, men er hun sååååå elendig programleder? hva er det dere reagerer mest på? 

Takler ikke at hun PRØVER så jæævla hardt..
Og stemmen skjærer meg i øret

har ikke kommet til reklamen enda jeg da, skal straks se lise;) så kommer vel kanskje til å vri meg jeg og da. spanande.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

hm.. greit nok at hun ikke er verdens beste, men er hun sååååå elendig programleder? hva er det dere reagerer mest på? 

allllllllt! klarer bare ikke dama[&:]

skjønner. synes hun prøver hardere ellers jeg da, skal være så mystisk og alternativ at jeg får kramper av det. hehe. tenker på intervjuer og sånn.

ORIGINAL: Misin

Trivelig Chand. Trivelig. [:D]

Han er fader meg en skrue altså[8|]

Trivelig Chand. Trivelig. [:D]

Han er fader meg en skrue altså[8|]

Jau. Men like fullt trivelig. [:D]

chand er trivelig, men er sååå lei av stemmen og alt. presser han den mer frem nå, så føder han snart tror jeg.

chand er trivelig, men er sååå lei av stemmen og alt. presser han den mer frem nå, så føder han snart tror jeg.

Haha!!

Haahahhahah

Likte hans egenproduserte sang så godt. Den var trivelig den. Men har liksom ikke vært noen høydare etter det... Men han overlever på sjarm[;)]

shackles var jo flinke altså, men hun mørke skuffer hver gang for min del altså. kan jo ikke synge noe særlig?? synes hun ødelegger for de andre desverre...

misin: er ikke sånn supersjarmert, gitt:) men han er jo trivelig. igjen[:)][:)]

Jeg liker Shackles bedre og bedre!
De er flinke når de har sanger med trøkk i og skikkelig sceneshow!

shackles var jo flinke altså, men hun mørke skuffer hver gang for min del altså. kan jo ikke synge noe særlig?? synes hun ødelegger for de andre desverre...

Er du ikke sjarmert??? [:o][:o] Altså ikke sånn "værra me mæ hjæm"-sjarmert, men mer sånn hundevalp-sjarmert[8D]

Shackles er flinke, men jeg hadde aaaldri kjøpt noen cd med de altså....

Er du ikke sjarmert??? [:o][:o] Altså ikke sånn "værra me mæ hjæm"-sjarmert, men mer sånn hundevalp-sjarmert[8D]

Shackles er flinke, men jeg hadde aaaldri kjøpt noen cd med de altså....

hmmmnei[:D] heller en valp hvis jeg måtte valgt. hehe. enig ang shackles!

Back
Topp