*p!nk smile*
Forumet er livet
Noen som har gått på de tablettene som vil dele noen erfaringer??[:D]
Send gjerne PM[;)]
Send gjerne PM[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *p!nk smile*
Push
ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~
Jeg gikk på de i 6 mnd...og fy pokkern for noe dritt...bokstavelig talt[:'(]
Pga den skiller ut 1/3 av fettet du spiser, så kan du tenke deg hvordan avføringen var. Kunne ikke gå noe sted utenat det var toalett i nærheten. Var ikke på shoppesenter eller noe som helst...for jeg var livredd for å drite meg ut...kunne ikke slippe litt luft engang[8|] Også total ødela det sexlivet vårt...[:(]
Beklager detaljene...
[/quote
Kan signere denne på det sterkeste!! Akkurat sånn jeg og hadde det.. ville ikke ha anbefalt det.. Men de er effektive.. men da MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ du ikke finne på å spise noe med fett i.. for da skjer akkurat det som mamma sin engel beskriver[:)]
ORIGINAL: Fridasinmamma
ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~
Jeg gikk på de i 6 mnd...og fy pokkern for noe dritt...bokstavelig talt[:'(]
Pga den skiller ut 1/3 av fettet du spiser, så kan du tenke deg hvordan avføringen var. Kunne ikke gå noe sted utenat det var toalett i nærheten. Var ikke på shoppesenter eller noe som helst...for jeg var livredd for å drite meg ut...kunne ikke slippe litt luft engang[8|] Også total ødela det sexlivet vårt...[:(]
Beklager detaljene...
[/quote
Kan signere denne på det sterkeste!! Akkurat sånn jeg og hadde det.. ville ikke ha anbefalt det.. Men de er effektive.. men da MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ du ikke finne på å spise noe med fett i.. for da skjer akkurat det som mamma sin engel beskriver[:)]
Var så utrolig dum å spiste hamburger og chips engang...gjett hvem som måtte betale for det resten av den kvelden og natten[:'(][:@][8D]
ORIGINAL: BitzyhogJulia
går på de nå... har ikke noen bivirkninger sålagt da jeg ikke spiser superfet mat fra før. Doen min er som før og jeg sliter absolutt ikke med akutt diare på noe vis, men jeg ser jo at avføringen er tynnere.[:D] så nå er det bare å se om jeg går ned på de.[8D]
ORIGINAL: Mor til 2 prinsesser
Har nettopp fått de,kan bli spennende[&:]