Xenical

*p!nk smile*

Forumet er livet
Noen som har gått på de tablettene som vil dele noen erfaringer??[:D]

Send gjerne PM[;)]

Push

ORIGINAL: *p!nk smile*

Push

Jeg gikk på de i 6 mnd...og fy pokkern for noe dritt...bokstavelig talt[:'(]

Pga den skiller ut 1/3 av fettet du spiser, så kan du tenke deg hvordan avføringen var. Kunne ikke gå noe sted utenat det var toalett i nærheten. Var ikke på shoppesenter eller noe som helst...for jeg var livredd for å drite meg ut...kunne ikke slippe litt luft engang[8|] Også total ødela det sexlivet vårt...[:(]

Beklager detaljene...

ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~

Pga den skiller ut 1/3 av fettet du spiser, så kan du tenke deg hvordan avføringen var. Kunne ikke gå noe sted utenat det var toalett i nærheten. Var ikke på shoppesenter eller noe som helst...for jeg var livredd for å drite meg ut...kunne ikke slippe litt luft engang[8|] Også total ødela det sexlivet vårt...[:(]

Beklager detaljene...
[/quote

Kan signere denne på det sterkeste!! Akkurat sånn jeg og hadde det.. ville ikke ha anbefalt det.. Men de er effektive.. men da MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ du ikke finne på å spise noe med fett i.. for da skjer akkurat det som mamma sin engel beskriver[:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~

Beklager detaljene...
[/quote

Kan signere denne på det sterkeste!! Akkurat sånn jeg og hadde det.. ville ikke ha anbefalt det.. Men de er effektive.. men da MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ du ikke finne på å spise noe med fett i.. for da skjer akkurat det som mamma sin engel beskriver[:)]

Var så utrolig dum å spiste hamburger og chips engang...gjett hvem som måtte betale for det resten av den kvelden og natten[:'(][:@][8D]

Ohh[:)] Hehe åååå som jeg gleder meg til å begynne på de nå..haha...kan bli action ser det ut som[8|]

Hehe.. må nesten litt le og.. når man tenker på luftslipping... var veldig uheldig her en dag jeg.. det var den dagen jeg valgte å slutte på de.. for da skjedde det.. og hadde ikke do i nærheten.. glad jeg ikke engang hadde rukket å komme meg ut av døra for å si det sånn[8D][8D]

ORIGINAL: BitzyhogJulia

går på de nå... har ikke noen bivirkninger sålagt da jeg ikke spiser superfet mat fra før. Doen min er som før og jeg sliter absolutt ikke med akutt diare på noe vis, men jeg ser jo at avføringen er tynnere.[:D] så nå er det bare å se om jeg går ned på de.[8D]

Nei det har nokk noe med hva man trykker i trynet også ja...håper det går bra[:D]

ORIGINAL: Mor til 2 prinsesser

Har nettopp fått de,kan bli spennende[&:]

Jeg også..begynner på mandag...men kan ikke si jeg gleder meg lenger,haha...jaja...har nokk MYE å si hva man trykker i trynet,kan bli bra dette...jeg kommer jo ikke til å tørre å spise junk lenger..weee[:D][8|]

Har tatt en pille i dag har ikke merket noe ennå,men så blir det middagen da[&:] holder det relativt magert,men....[8D]

jeg har gått på de i 2mnd nå. gått ned 3,5kilo.
det er som andre nevner her at man driter fett. jeg vet akkurat tid på døgnet jeg må på do når jeg går på tablettene,så for meg er det ikke noe problem. lever ett normalt liv selv om jeg går på "ikke slipp en promp" piller[8D] 
jeg vil ikke gå for fort ned i vekt så da er de pillene ypperlig for meg hvertfall.

Så bra at det er noen som har litt positive virkninger med de også da. Er veldig spent på hvordan de kommer til å virke på meg.

Da har jeg tatt den første pillen..sitter her å er DRITT nervøs[8D] Men har ikke spist noe me mye fett i så det skal vell gå bra[8|][:D]

Jeg spiser skjelden fet mat, men jeg og slet med å vaske doen... Dessuten så begynte jeg å få smerter og blødde bak der i nesten en uke!! Det var rent blod altså. Det fettet ser jo nesten ut som utvannet blod[:'(]

Back
Topp