Wow!

Spennende :) er det noe grunn til to tette ul?

TuMmY LoVe

Den første var pga bekymring, og då fikk jeg tilbudet om én til når jeg er kommet forbi 12 uker. Utrolig snill og omtenksom lege som tok følelsene mine alvorlig. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå er det jaggu ikke lenge til de første passerer 12 uker!! For min del er det 10 dager igjen. Å som jeg gleder meg til å fortelle det til døtrene mine:) skal på ul hos legen dagen jeg er 12 uker, og oul når jeg er 13! Da føler jeg det er ok å si det etter den hos legen:) om alt er bra da!!

TuMmY LoVe

Skal du på OUL når du e 13.uke?:p Eller va det bare æ som ikje skjønte het:)

Æ e 12.uke på søndag, vi offentliggjorde det i dag da, sia det bare va to daga igjen:) håpe ikje æ ga oss uflaks.. Har hatt litt smerta i dag, lenge sia sist:)

12 UKER!!! Hipp hipp :)

Excuse me, Damn that autocorrect!

Den første var pga bekymring, og då fikk jeg tilbudet om én til når jeg er kommet forbi 12 uker. Utrolig snill og omtenksom lege som tok følelsene mine alvorlig. :)

Så heldig du er som har en så snill lege. Kan desverre ikke si det samme om min. Vi skal snart flytte fra Oslo, så jeg har ikke orket å bytte.

Har termin 1. April og ser det er litt forskjellig når vi har regnet oss ut/fått beskjed på UL at vi er 12 uker. Men appen sier hvertfall at jeg er 12 uker idag. Tjohooo :-D

6 dager igjen så nærmer seg :-)

Back
Topp