Wow!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Nå er det jaggu ikke lenge til de første passerer 12 uker!! For min del er det 10 dager igjen. Å som jeg gleder meg til å fortelle det til døtrene mine:) skal på ul hos legen dagen jeg er 12 uker, og oul når jeg er 13! Da føler jeg det er ok å si det etter den hos legen:) om alt er bra da!!

TuMmY LoVe

Tida går så fort!
Her er det 9 dager. Gleder meg også til å fortelle det til gutta mine, vet bare ikke når jeg skal gjøre det :)

Går så fort :) her vet alt å alle det nå. Selv om vi bare straks er 9 uker :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gleder til SÅNN til å forhåpentlig få en superfin UL den 30., og så planlegge å fortelle :) Vi holdt det jo hemmelig til nærmere uke 18 sist (sparte nyheten til jul), men tror ikke vi greier å vente så lenge nå. :)

15 dager igjen for meg. Gleder meg til å ikke lenger måtte snakke rundt grøten og holde det hemmelig. De nærmeste vet det, men greit å få det ut til venner og bekjente. Ingen UL på meg, men regner med at alt er bra :-)

hvis jeg skal gå ut ifra termin som legen regnte ut er det 3 dager igjen til jeg er 12 uker :)
etter mine beregninger er det 4-5 dager igjen ;) Men jubler ikke helt før jeg har vært på ny ul i uke 13, hvis alt ser bra ut da, skal resten av verden få vite det :D

12 dager igjen for min del etter å ha blitt satt tre dager fram etter ul i dag:-) Så utrolig deilig å få se en liten baby der alt så bra ut og som sprellet som bare det når gynekologen dyttet litt i han/henne:-) Vil vente med å fortelle det til vordende storebror og familie og venner til jeg er 12 uker, føler da at vi har passer den magiske grensen!

2 dager her, altså lørdag. Vært på ul og er ikke så bekymret nå. Men var det tidligere. Var så tungt å lese om alle som mistet her inne, ikke bra å melde seg inn i slike forum så tidlig. Det har jeg lært... Men akk så koselig.
Ser ut til å gå bra her, selv om ting er veldig veldig vanekslig rundt oss nå. Rart hvordan kroppen ordner opp selv altså. Ikke vært dårlig eller noe, fordi jeg har rett og slett ikke hatt mulighet til å være dårlig. Jeg skal takke babyen for det når den kommer hehe

Excuse me- damn that autocorrect.

4 dager igjen :-) Hørte hjertelyden igjen, ca 160. Magisk ❤️ Var på ul forrige uke, og alt så tipp topp ut. Føler jeg kan begynne å senke skuldrene litt nå, men bare litt :-D

Dere er heldige dere som nærmer dere! Her er det hele 3 uker igjen :p

Jeg har bare igjen 4 dager. Det har gått skikkelig fort, synes ikke det er lenge siden uke 5, da uke 12 føltes som en evighet til ;)

10 dager igjen her også :) Har ikke fortalt til sønnen min at han skal bli storebror enda. Skal på UL 1 okt og hvis alt er ok da så skal han få vite det :)

13 dager igjen her;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

29 dager igjen her. Skal på UL i London 12+3, og tar med bilde hjem og forteller datteren min på 2 da. Hun gleder seg så veldig og spør hele tiden om vi kan lage baby i magen min ;)

Jeg blir 12+0 på søndag :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp