Wish me luck!!!

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Da får det briste eller bære..

80 års lag med en familie som liker det fuktige :P
Ingen bortsett fra kusinene mine vet at jeg er gravid.
De har arrangert transport til og fra for ALLE slik at ingen må ta bilen :P
Vesla er ikke med heller. Så jeg har ingenting å skylde på for IKKE å drikke.
Å jeg og tantene mine er av de som kan sitte til langt utpå natt å nyte det røde i glasset..

SÅHH....
Alkoholfri vin kjøpt inn og fylt over på tom rødvinsflaske :P
Kjole som ikke avslører for mye.. PÅ.

Så da jenter får det bare stå til.. Håper bare ikke Kvalmen tar tak i meg i kveld.

Kryss fingrene for meg jenter :P

GOD LØRDAG!!!

Dette går fint :) Du kan jo være litt dårlig i formen i kveld, litt influensatendenser. Smaker ikke så godt med vin da vettu ;)

Lykke til og kos deg!!
Selv er jeg ganske så sikker på at jeg ble avslørt i går. Vi var på bonfire night fest og det ble servert glaserte epler. Mannen sa at det må jeg smake på siden det er tradisjon på bonfire night. Et minutt senere bryter han ut foran alle de andre: nei, ikke spis det, det er alkohol i de! Ingen sa noe, men jeg merket det ble mange blikk utover kvelden :p

Lykke til snuppa! Dette klarer du ;) Du får hoste og snufse litt. Kanskje har du tendenser til lett feber også?

Ellers så kan det jo vær at du går på antibiotika ?? Høhø, lykke til :)

Masse lykke til!!! Er mange situasjoner der man må ty til alkofritt. Jeg har brukt samme trikset flere ganger :)

Problemet er å holde seg våken og livlig uten alkohol.. Til langt på natt.. :P Jeg tror folk merket på meg at jeg ikke var helt i laget. Han ene på festen sa rett ut: Jeg tror du er sånn hemmelig gravid! Trodde løpet var kjørt, men han tulla visst bare ;) Blir morsomt når vi forteller :)

Masse lykke til! :)

Sykdoms lurerier er vanskelig :-P bestemor og tante har hvert sykepleiere hele arbeidslivet og andre tanta mi jobber på radiologisk.

Lykke til på fest! Håper de øvrige gjestene er mer opptatt av jubilanten og ikke lurer for mye på medbrakt vin ;) Kos deg! :)

Masse lykke til!! Jeg måtte gjøre det samme i 60-årslag til mamma, og det gikk overasskende bra! ;-) Krysser fingrene for at du kommer deg gjennom dette uten å bli avlslørt :D

hahaha hjemme igjen og alt ble vel lykket.. de stussa litt på at jeg ikke ville ha hvitvin til forretten.
Men til middag holdt jeg bare i glasset når de skulle skjenke rødt. Så når alle hadde fått gikk jeg ut i veska og fylte litt av min vin i glasset. de på kjøkkent merket ingenting da de var opptatt med maten.
Å ingen andre stussa på det heller :P
Så dette gikk strålende. :P

Nå er det natta for min del!
Skravles i morgen!

Back
Topp