Natten før jeg reiste på ferie (4.feb), så ble jeg kjempe bekymret. Jeg lurte på om jeg lakk fostervann og fikk ikke ro over meg what so ever.
Jeg ville nesten ikke reise lenger heller, for tanken på å reise om noe kunne være galt, skremte meg.
Så ringte føden -ganske flau. Jeg sa at jeg helt ærlig ikke trodde det var noe, men at jeg var bekymret siden jeg er førstegangs og plutselig hadde merket forandringer.
De sa jeg skulle komme inn med én gang.
Det viste seg å ikke være noen grunn til bekymring
Men jordmoren jeg møtte, mente bestemt at det var mye bedre å komme inn om så 10 ganger for mye enn én for lite.
Hun var så koselig og trygg også.
Det står i papirene mine at jeg har fødselsangst, så hun tok opp det óg, og vi satt der midt på natten og pratet lenge.
"Hva er det verste som kan skje deg under fødsel? " spurte hun.
"At han dør. Eller lider fryktelig. " sa jeg.
Det var litt godt å få satt det i perspektiv.
Gutten min må ut på en eller annen måte, og han må være trygg.
Det er jo det viktigste tross alt.
Ja, jeg gruer meg enda, men nå har jeg konstant i bakhodet at det jo skal gå bra så lenge han har det bra ♥♥♥
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jeg ville nesten ikke reise lenger heller, for tanken på å reise om noe kunne være galt, skremte meg.
Så ringte føden -ganske flau. Jeg sa at jeg helt ærlig ikke trodde det var noe, men at jeg var bekymret siden jeg er førstegangs og plutselig hadde merket forandringer.
De sa jeg skulle komme inn med én gang.
Det viste seg å ikke være noen grunn til bekymring
Men jordmoren jeg møtte, mente bestemt at det var mye bedre å komme inn om så 10 ganger for mye enn én for lite.
Hun var så koselig og trygg også.
Det står i papirene mine at jeg har fødselsangst, så hun tok opp det óg, og vi satt der midt på natten og pratet lenge.
"Hva er det verste som kan skje deg under fødsel? " spurte hun.
"At han dør. Eller lider fryktelig. " sa jeg.
Det var litt godt å få satt det i perspektiv.
Gutten min må ut på en eller annen måte, og han må være trygg.
Det er jo det viktigste tross alt.
Ja, jeg gruer meg enda, men nå har jeg konstant i bakhodet at det jo skal gå bra så lenge han har det bra ♥♥♥
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app