Wilton farger :)

Har brukt lignende i mat..veldig greit

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
baker og baker ;) lager kjeks bunn av knuste oreo kjeks og smeltet smør (ca 150 gr kjeks 75 gr smør, må passe på at det dekker hele den runde formen)
lager ostemasse (1 philadelfia og 1 1/2 dl melis som blir rørt sammen) og krem tar halvparten av kremen i ostemassen og legger på :)
kjøper sånn pose sjokoloade mousse i butikken som skal vispes med melk oppå der igjen (bare pass på at forrige lag har fått kjølt seg ned så sjokolade moussen ikke går igjennom) så krem på toppen :) pleier å lage litt ekstra krem så jeg er sikker på at den dekker godt :) kan ha kjeks imellom lagene og gjerne som pynt :)
er best å spise dagen etter den er lagd :)

har da lagd den noen ganger ;)
Hørtes godt ut med musse på også:)
 
Det han ikke vet,har han ikke godt av å vite heller :p
Her hadde jeg ikke spurt om tillatelse for å handle ;) Men sjønner at dere må spare penger da :) Så kanskje greit at mannen din er fornuftig oppi det hele :p
Oreokake er farlig godt! :p
 
Det han ikke vet,har han ikke godt av å vite heller :p
Her hadde jeg ikke spurt om tillatelse for å handle ;) Men sjønner at dere må spare penger da :) Så kanskje greit at mannen din er fornuftig oppi det hele :p
Oreokake er farlig godt! :p
Er ikke lett med en som skal være fornuftig da. Men sendte melding til min stemor i natt om at jeg ønsket de som forsinket bursdags gave ;) hehe

sendt ifra BV forum <3
 
de fargene er helt geniale, ei venninne solgte for cacas for noen år siden, så je har bakt masse med de, og de er KNALL :)
 
de fargene er helt geniale, ei venninne solgte for cacas for noen år siden, så je har bakt masse med de, og de er KNALL :)
men mange sier at man nesten ikke bruker noe av de for å få farge, er det sant??
 
Jeg elsker de fargene! Men viste ikke at det gikk Ann å farge ull med det ;) har vel 3 farger nå. Skal bestille fler når jeg får lønning :)
 
Må få tak i sånne farger skjønner jeg. Storebror hadde likt farget mat. For man kan bruke det i mat også, sant?

Samsung via BV-appen <3
 
Helt sikkert;)
Blå fiskesuppe, og rosa fiskekaker;)
Høres jo bra ut det da ;) også når man ikke skal bruke så mye så blir det sikkert ikke ettersmak av den heller :)

sendt ifra BV forum <3
 
Back
Topp