Wilton farger :)

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Dette settet har jeg VELDIG lyst til å kjøpe!!! hjelper jo at det ikke er så dårlig pris på de heller ;) men lurer på hvordan jeg skal få sagt til mannen at dette er et kjempe bra kjøp ;) hihi

Og til dere som vil farge kaker eller ull så er linken her: http://www.cacas.no/Produkt/03-610
 
Takk for linken:) det har jeg hatt lyst på siden jeg fikk oppskriften på å farge ull med det:) så det må jeg bestille!
 
Takk for linken:) det har jeg hatt lyst på siden jeg fikk oppskriften på å farge ull med det:) så det må jeg bestille!
ja ettersom det var snakk om det herså tenkte jeg at jeg kunne legge ut link :)
Mannen ville dessverre ikke at jeg skulle kjøpe :(

Virker det bare på ull? Kunne tenke meg å farge noen av storebrors hvite t-skjorter...
vet ikke, kan jo google wilton og bomull :) for antar det er bomull :)
 
ja ettersom det var snakk om det herså tenkte jeg at jeg kunne legge ut link :)
Mannen ville dessverre ikke at jeg skulle kjøpe :(


vet ikke, kan jo google wilton og bomull :) for antar det er bomull :)

Så kjedelig med delt økonomi:-/ det hadde aldri funket med meg.
 
Ja, det er bommulsklær.
Hmmm ser ikke bra ut

Never try to dye cotton with food coloring. Food coloring, such as Kool-aid drink mix, Wilton cake dye, or Easter egg dye, works well to dye wool, but cannot be turned into a good dye for cotton. It will just wash out, leaving at most an ugly stain.
 
Så kjedelig med delt økonomi:-/ det hadde aldri funket med meg.
Hehe er vel mer at jeg MÅ spare så mannen vil ikke at jeg skal kjøpe ting han mener er unødvendig. Men vi får se når jeg kommer hjem igjen ;) hihi
 
Hehe er vel mer at jeg MÅ spare så mannen vil ikke at jeg skal kjøpe ting han mener er unødvendig. Men vi får se når jeg kommer hjem igjen ;) hihi

Hehe.. Ja, det er ikke alltid så greit å bli enige om hva som er nødvendig eller ei:p men om du skal spare, er det sikkert lurt å holde seg til det som er rent nødvendig;)
 
Hehe.. Ja, det er ikke alltid så greit å bli enige om hva som er nødvendig eller ei:p men om du skal spare, er det sikkert lurt å holde seg til det som er rent nødvendig;)
Joa men tenk så kult det hadde hvert med brun og lilla oreo kake ;) hihi
 
Hvordan baker du oreo kake da?
baker og baker ;) lager kjeks bunn av knuste oreo kjeks og smeltet smør (ca 150 gr kjeks 75 gr smør, må passe på at det dekker hele den runde formen)
lager ostemasse (1 philadelfia og 1 1/2 dl melis som blir rørt sammen) og krem tar halvparten av kremen i ostemassen og legger på :)
kjøper sånn pose sjokoloade mousse i butikken som skal vispes med melk oppå der igjen (bare pass på at forrige lag har fått kjølt seg ned så sjokolade moussen ikke går igjennom) så krem på toppen :) pleier å lage litt ekstra krem så jeg er sikker på at den dekker godt :) kan ha kjeks imellom lagene og gjerne som pynt :)
er best å spise dagen etter den er lagd :)

har da lagd den noen ganger ;)
 
baker og baker ;) lager kjeks bunn av knuste oreo kjeks og smeltet smør (ca 150 gr kjeks 75 gr smør, må passe på at det dekker hele den runde formen)
lager ostemasse (1 philadelfia og 1 1/2 dl melis som blir rørt sammen) og krem tar halvparten av kremen i ostemassen og legger på :)
kjøper sånn pose sjokoloade mousse i butikken som skal vispes med melk oppå der igjen (bare pass på at forrige lag har fått kjølt seg ned så sjokolade moussen ikke går igjennom) så krem på toppen :) pleier å lage litt ekstra krem så jeg er sikker på at den dekker godt :) kan ha kjeks imellom lagene og gjerne som pynt :)
er best å spise dagen etter den er lagd :)

har da lagd den noen ganger ;)
Den er ufattelig nam nam ;)

Samsung via BV-appen <3
 
Har sånne i wilton boksen min :D baka mye kaker frem til ingrid kom :) nå er det omtrent stopp...
 
baker og baker ;) lager kjeks bunn av knuste oreo kjeks og smeltet smør (ca 150 gr kjeks 75 gr smør, må passe på at det dekker hele den runde formen)
lager ostemasse (1 philadelfia og 1 1/2 dl melis som blir rørt sammen) og krem tar halvparten av kremen i ostemassen og legger på :)
kjøper sånn pose sjokoloade mousse i butikken som skal vispes med melk oppå der igjen (bare pass på at forrige lag har fått kjølt seg ned så sjokolade moussen ikke går igjennom) så krem på toppen :) pleier å lage litt ekstra krem så jeg er sikker på at den dekker godt :) kan ha kjeks imellom lagene og gjerne som pynt :)
er best å spise dagen etter den er lagd :)

har da lagd den noen ganger ;)
Beste kaken ever! :D
 
Back
Topp