Wild yam

PrøverÅblimamma123

Glad i forumet
Vi som prøver :)
Noen som kan noe om dette ?
Har trappet ned fra ca 6/7dpo . Fra 4 tabl om dagen 2 . Når bør jeg slutte med dem ?
Ønsker jo ikke for lang tid til mensen om egget ikke klarte feste seg :oops:
11/12 dpo idag .
Hadde skygger på testene . Men de ser ut til å ha blitt borte igjen nå . Hvis ikke de bare var defekte :bag:
 
Jeg tok siste tab 11 dpo morgen.

Jeg fulgte denne oppskriften:
2-7 dpo: 2 stk morgen og 2 stk kveld
8 dpo: 2 stk morgen 1 stk kveld
9 og 10 dpo: 1 stk morgen og 1 kveld
11 dpo: 1 tab morgen.
 
Følger tenkte jeg skulle prøve det denne gangen her ❤️
virker til at det funket på både lenger lutal fase og et egg som streifet mer enn tidligere pp ❤️

Jeg tok siste tab 11 dpo morgen.

Jeg fulgte denne oppskriften:
2-7 dpo: 2 stk morgen og 2 stk kveld
8 dpo: 2 stk morgen 1 stk kveld
9 og 10 dpo: 1 stk morgen og 1 kveld
11 dpo: 1 tab morgen.
takk :) ser det er folk som har tatt oppptil 5-6 tabl de første 6 dagene .
tenkte prøve det neste pp. Trur du det er dumt eller ? :bag: Finner lixom ikke så mye om det .
Får idag bli siste da har ikke turt slutte med de tilfelle rottefelle. Men begynner innse at løpet er kjørt denne pp
 
Tar opp igjen denne tråden :smiley-ashamed004 Dere som har litt erfaring med wild yam nå, merker dere noen «bivirkninger»? Tok de to første tablettene på morgenen i dag (2 dpo), og er spent på om dette kan bli måneden for oss :smiley-angelic001
 
Tar opp igjen denne tråden :smiley-ashamed004 Dere som har litt erfaring med wild yam nå, merker dere noen «bivirkninger»? Tok de to første tablettene på morgenen i dag (2 dpo), og er spent på om dette kan bli måneden for oss :smiley-angelic001
Eneste «bivirkninger» jeg har hatt er at jeg har begynt få positiv test begge siste pp med de, men så ble de negative til slutt og mensen kom :bag:
Har ikke hatt noen andre bivirkninger. Første pp med de så var puppene syyyyyyykt ømme , men da hadde jeg også lenger positive streker enn 2 pp :)
Jo også har lutalfase forlenget seg til 14-16 dager ❤️ jeg har kort på 10-12 dager egentlig :)

Vurderer babyklister denne gang, har bestilt det. Men vet ikke enda :shy:
 
Tar opp igjen denne tråden :smiley-ashamed004 Dere som har litt erfaring med wild yam nå, merker dere noen «bivirkninger»? Tok de to første tablettene på morgenen i dag (2 dpo), og er spent på om dette kan bli måneden for oss :smiley-angelic001
Jeg skal også prøve Wild Yam denne PP (starter i morgen 2 dpo), så følger denne :smiley-bounce012 Spent på om det blir noen bivirkninger, og ikke minst om det funker :woot:
 
Vurderer å teste wild yam neste pp, men hvorfor tar man det i grunnen? Er det for å få lengre lutealfase?
Jeg har lutal fase på 10-12 dager :) etter jeg begynte med wildyam har den blitt 14-15 dager :k)
Samtidig har jeg fått svak positiv nå begge pp jeg har brukt wild yam. Men gleden har bare vart et halvt døgn .
 
Jeg har lutal fase på 10-12 dager :) etter jeg begynte med wildyam har den blitt 14-15 dager :k)
Samtidig har jeg fått svak positiv nå begge pp jeg har brukt wild yam. Men gleden har bare vart et halvt døgn .
Ja min lutealfase er jo nå på 14 dager.. litt frustrerende egentlig.. prøver å finne ut av om det er noe som kan korte ned syklusen heller..
 
Ja min lutealfase er jo nå på 14 dager.. litt frustrerende egentlig.. prøver å finne ut av om det er noe som kan korte ned syklusen heller..
Lurt å ha litt lenger enn kort lutal fase. Jeg koret ned syklusen lin med salvie te . Ser mange ikke tør det . Men jeg har foreløbig ikke hatt noen negativ effekt av det .
Har fått eggløsning på dag 13/14 etter jeg begynte med det. Hadde på dag 17-21 før det :)
Kanskje verdt å prøve det ?
 
Lurt å ha litt lenger enn kort lutal fase. Jeg koret ned syklusen lin med salvie te . Ser mange ikke tør det . Men jeg har foreløbig ikke hatt noen negativ effekt av det .
Har fått eggløsning på dag 13/14 etter jeg begynte med det. Hadde på dag 17-21 før det :)
Kanskje verdt å prøve det ?
Ja, jeg har skjønt at det er bedre med lengre lutealfase, men samtidig så er det jo lenge i mellom hver el.. har innbilt meg at jeg har lest en plass at det også har sine negative sider, men jeg kan flaut lite om det her altså haha :hilarious:
 
Min syklus ser ut til å ha blitt mer stabil av akupunktur. Hadde e 30-34 dagers syklus og el på dag cd 18 tidligere. Etter akupunktur har det blitt el på cd14 ca og nærmere 28 dagers syklus
 
Back
Topp