Wihuu...

Lykke til :) har vært hos jordmor selv i dag, og det er jo bare så koselig!! Er 9+1 så ho fant ikke hjertelyden da..., men det hadde jeg ikke regnet med heller ;)

Så koselig, hadde du det fint?

Jeg må få ringt og bestilt time jeg og, tenkte å ta neste kontroll i uke 24 der:-) men legen sa at hvis det er travelt så er det ikke alltid de prioriterer flergangsfødende... Men har veldig lyst på hun jeg hadde sist:-)

Så koselig, hadde du det fint?

Jeg må få ringt og bestilt time jeg og, tenkte å ta neste kontroll i uke 24 der:) men legen sa at hvis det er travelt så er det ikke alltid de prioriterer flergangsfødende... Men har veldig lyst på hun jeg hadde sist:)

Ja var veldig greit :) fannt ikke hjertelyd men d sa hun på forhånd at ville bli vanskelig ! De var så små å gjømte seg godt enda:) men livmora var kommet godt opp så jeg vekser vertfall ! Er sinnsykt mange i den lille bygda hær som skal ha baby, så kunne hende jeg måtte veksle mellom henne å lege:) men hu så helst at vi kom til henne:) blir litt ekstra oppfølging mtp litt morkake svikt sist så det var betryggende:)

Godt med god oppfølging da:-) jeg tar nok annenhver kontroll hos lege og JM, det var jeg godt fornøyd med sist:)

Back
Topp