Whittlestone brystpumpe

ildrii

Elsker forumet
Noen som har hørt om/ har erfaringer om den? Ser de selger den på alexi.no. Og som alt annet, skal den jo være SÅ bra... sier de... Men jeg vet ikke?

hmm..ikke peil selv jeg. Har ikke kjøpt det inn enda,må jo det selv etterhvert. Har hørt om Avent men...

Lurer også på elektronisk eller håndpumpe....??? er det så tungt pumpe for hånd da tro??

Jeg vet Ikkje...
Hadde selv tenkt og kjøpe en AVENT elektrisk prystpumpe, Men du har visst sluttet og lage den....
Ei vennine av meg som har 2 døttre anbefalte meg og kjøpe en elektrisk, Fordi det var såh mye lettere og bruke Den...

hmm...var kanksje Avene ja Dorothy jeg har hørt om ....

for man MÅ vel nesten ha pumpe?? dere tenker vel på att dere trenger det vist vi skal evnt være vekk fra babien littegranne og en annen må gi? og kanskje evnt samle opp ett lager i frysern til dager man kanskje ikke får til amme? er jeg på riktige tankebaner??

Litt dum her nå men... har ikke satt meg inn i akkurat det. Er vel veldig optimisktisk att her er det masse melk og jeg er sammen med bebis hele tiden [8|][8|]

ORIGINAL: FirstTime

for man MÅ vel nesten ha pumpe?? dere tenker vel på att dere trenger det vist vi skal evnt være vekk fra babien littegranne og en annen må gi? og kanskje evnt samle opp ett lager i frysern til dager man kanskje ikke får til amme? er jeg på riktige tankebaner??

Litt dum her nå men... har ikke satt meg inn i akkurat det. Er vel veldig optimisktisk att her er det masse melk og jeg er sammen med bebis hele tiden [8|][8|]

OPPS... Skrev feil... AVENT elektrisk pumpe, Skulle det være... [:D]

har ikke hørt om det merket som ble spurt om, mest kjent med Avent.  Hadde den som håndpumpe med førstemann, men var bare de første ukene jeg klart å få noe ut.  Selve pumpen funket helt fint, og var lett å bruke, men det er visst ikke alle som klarer å pumpe ut melken, og jeg er visst i den kategorien.  Har ikke gått til innkjøp av pumpe denne gangen, bare venter og ser.  Går jo an og samle melken i oppsamlingskopper også.

Jeg har manuell pumpe[:D] fra Avent. 

...noen som kan hjelpe meg litt??..som jeg skriver over...hva er grunnen for å pumpe....har vært så usikker hva jeg egentlig trenger den til men er det in case:

-man må bort fra bebi, og andre må mate
-man har for mye og vil lagre melken slik att man evnt kan fryse den opp hvis man går tom for melk i puppen en dag?

anyone?

...noen som kan hjelpe meg litt??..som jeg skriver over...hva er grunnen for å pumpe....har vært så usikker hva jeg egentlig trenger den til men er det in case:

-man må bort fra bebi, og andre må mate
-man har for mye og vil lagre melken slik att man evnt kan fryse den opp hvis man går tom for melk i puppen en dag?

anyone?

Ja, som du har skrevet over og samboeren har kjempe lyst til å mate han også. Slik at han kan få føle kontakten. (og jeg kan få litt fri)
Og jeg vil gjerne fryse ned i tilfelle jeg har overskudd. Tror det kan ligge i fryseren i 3 mnd ++.

Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe brystpumpe med det første, men min mor fikk meg på andre tanker. "Hva om det er søndag og ungen nekter å amme? Den må jo få mat..." Hun anbefalte meg å kjøpe brystpumpe bare for å ha den i hus - i tilfelle. I tillegg til en pakke morsmelkerstatning - for sikkerhets skyld.

Har ikek tid til å lese alle innleggene her, så kanskje dette er skrevet tidligere. Jeg har hørt, og sett, at elektrisk brystpumpe kan føre til STORE sår på puppene. Og i enkelte tilfeller føre til at man ikke klarer å amme mer. En manuell pumpe er mye mer skånsom, og du har bedre kontroll.
den elektriske suger alt for hardt, og man er sår på puppene til å begynne med (tro meg!)

Jeg må få noen til kjøpe en sånn Avent manuell pumpe til meg. Trenger man noe til denne? tenkte sende sambo ut for kjøpe....da må vi ha en liste..hehe..

Hvor er det billigst??

Jeg må få noen til kjøpe en sånn Avent manuell pumpe til meg. Trenger man noe til denne? tenkte sende sambo ut for kjøpe....da må vi ha en liste..hehe..

Hvor er det billigst??

På Babyshop har de den på tilbud nå-kjøpte sånn i går. (står også under tråden grønne dager på babyshop). de har to forskjellige startpakker: 1 pumpe og to flasker og 1 pumpe og to melkebeholdere. Den førstnevnte er på tilbud nå til 399,- den andre koster 100,- kr mer.
Leste bruksanvisningen i går og melka kan stå i fryseren i 3 mnd, så hvis du skulle få melkespreng eller noe annet før babyen har begynt med flaske, er det lurt å spare på melka til babyen er klar til å drikke av flaske og du kan få avlastning med måltidene. Det er nok lurt å kjøpe sånne kopper ved siden av også-til å oppbevare melka i, fikk ikke gjort det i går, men har tenkt til det.
Tror ikke du finner den billigere andre steder, på apoteket koster den over 500,- 

hmm.så melkebeholderene er de man fryser ned melka i. Kan ikke de i flaskene assa? greit be han kjøpe den største pakken da??

Tusen takk for svar

Kaaan jo hende jeg ikke klarer amme. Kanske skjønne det men..har jo melk nå....

Venter pittelitt tror jeg kanksje...

Juhuuuu!

Skal vi se... Whittlestone er en ny pumpe som visstnok skal være bedre enn de øvrige pumpene ( sier reklamen). Blir mer vakum og masserer brystet samtidig ( uten at jeg har peil).
Jeg har heller ikke anelse om jeg virkelig trenger en pumpe eller ikke. Er jo ikke sikkert jeg får melk engang [&:] Finnes ikke noe ennå iallefall... Sukk...
Har lest at noen er fornøyd med avent, mens andre ikke er så fornøyd. Da blir jeg litt i tvil da, hva som er best. Den Whittlestone så veldig grei ut da, men hva vet jeg?? Vanskelig dette... Tror bare jeg venter og ser om jeg får bruk for noe.

hmm.så melkebeholderene er de man fryser ned melka i. Kan ikke de i flaskene assa? greit be han kjøpe den største pakken da??

Tusen takk for svar

Ja, det er noe slags kopper man bare kobler på pumpa og setter på lokk og så rett i fryseren. Det som er greit med den pumpa er at du kan koble den på både flasker, de oppbevaringskoppene og sånne kopper barna drikker av når de er litt større. Men de må jo være Avent merke da selvsagt.

Hadde også tenkt til å vente, men det er jo faktisk greit å ha når du kommer hjem hvis du skulle trenge det da, og pumpe tror jeg vi alle kommer til å trenge før eller siden. Vi vil jo ut uten babyen etterhvert og da er det greit å kunne overlate babyen et par timer og vite at den har det fint og får den samme sunne melken som alltid.

Har vært hos legen, så det tok litt tid før jeg fikk svart deg.

ORGINAL: FirstTime

Godt valg, jeg har den, og er kjempefornøyd! Lett å bruke, holde ren og tar ikke stor plass!

Back
Topp