Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FirstTime
hmm...var kanksje Avene ja Dorothy jeg har hørt om ....
for man MÅ vel nesten ha pumpe?? dere tenker vel på att dere trenger det vist vi skal evnt være vekk fra babien littegranne og en annen må gi? og kanskje evnt samle opp ett lager i frysern til dager man kanskje ikke får til amme? er jeg på riktige tankebaner??
Litt dum her nå men... har ikke satt meg inn i akkurat det. Er vel veldig optimisktisk att her er det masse melk og jeg er sammen med bebis hele tiden [8|][8|]
...noen som kan hjelpe meg litt??..som jeg skriver over...hva er grunnen for å pumpe....har vært så usikker hva jeg egentlig trenger den til men er det in case:
-man må bort fra bebi, og andre må mate
-man har for mye og vil lagre melken slik att man evnt kan fryse den opp hvis man går tom for melk i puppen en dag?
anyone?
hmm...var kanksje Avene ja Dorothy jeg har hørt om ....
for man MÅ vel nesten ha pumpe?? dere tenker vel på att dere trenger det vist vi skal evnt være vekk fra babien littegranne og en annen må gi? og kanskje evnt samle opp ett lager i frysern til dager man kanskje ikke får til amme? er jeg på riktige tankebaner??
Litt dum her nå men... har ikke satt meg inn i akkurat det. Er vel veldig optimisktisk att her er det masse melk og jeg er sammen med bebis hele tiden [8|][8|]
Jeg må få noen til kjøpe en sånn Avent manuell pumpe til meg. Trenger man noe til denne? tenkte sende sambo ut for kjøpe....da må vi ha en liste..hehe..
Hvor er det billigst??
hmm.så melkebeholderene er de man fryser ned melka i. Kan ikke de i flaskene assa? greit be han kjøpe den største pakken da??
Tusen takk for svar