White noise

Samme her. Litt sånn jeg har vært med de som kjører tur for å få barna til å sove. (Det funket ikke her da men noen ganger gjør det det og jeg tar en ekstra runde :p) ble litt sånn idag "sooov da herregud"når hun nesten sovner men så gråter hun, og sånn fortsetter det. Bare hallo, hjelper sikkert å snakke slik... kan tro naboene lurer :dead:
Hehe :) blir så utrolig oppslukt ;p
Bil fungerer som regel bra her, så ble biltur og butikken på formiddagen i dag, og ha sov igjennom det. Time er bedre enn ingenting eller 30 min som det har vært i det siste...
20 dager igjen, står det på wonder weeks appen;p
 
Hehe :) blir så utrolig oppslukt ;p
Bil fungerer som regel bra her, så ble biltur og butikken på formiddagen i dag, og ha sov igjennom det. Time er bedre enn ingenting eller 30 min som det har vært i det siste...
20 dager igjen, står det på wonder weeks appen;p
Så bra det funka da! På preglife står det " dere er nå inne i en forholdsvis rolig periode"
Jaha ? Vil gjerne snakke med forfatteren av den påstanden.
 
Så bra det funka da! På preglife står det " dere er nå inne i en forholdsvis rolig periode"
Jaha ? Vil gjerne snakke med forfatteren av den påstanden.
Hehe.. forholder meg kun til wonder weeks jeg.. med termindato.. passer ganske bra [emoji14]
Bruker preglife til bare vekt og mål på han :)
 
Markus lever opp til navnet sitt og er bokstavelig talt en mark, selv i senga.Sparker av dyna og vare vrir seg. I går la jeg han en tid etter han fikk frokosten sin. Var så trøtt, ville ikke sove så jeg satte på white noise, nærmere bestemt regnvær og han sovnet etter 3 minutter.:hilarious:
 
Back
Topp