White noise

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Er det noen som har erfaring med myhummy etc?
Vi er midt i utviklingstrinn 4 nå og sliter litt med søvn plutselig. Prøvde white noise på app nå for å bare se om det hjalp.. og nå har han faktisk sovet en time straks uten å hylskrike. Han pleier å våkne mellom 30-45 min etter han har sovnet og gråter.
Kanskje det er noe i dette? Har brukt det såvidt før når han var yngre.. men da sov han bra fra før :p
 
Vi og brukte det når hun var mindre, men så kom utviklingstrinn 3 og da var det kun byssing som hjalp. No funker kosekluten, men får se hvor lenge det varer mtp at hun er midt inni utviklingstrinn 4 og 4 months sleep regression no [emoji17]
 
Før funket det godt å ha tørketrommelen på , men ikke nå lengre :p
 
Vi har hele tiden hatt på radio i stua når hun skal sove om dagen.
Det fungere veldig fint :)
Blir sikkert litt av det samme.
Det er i allefall gull nå når vi har gjester og kan prate
 
Første kvelden nå han ikke våkner og hylgråter. Vi får håpe det har gått seg litt til nå for e stund. Vondt å høre de er så redde.
 
Jeg har prøvd det, men uten hell. Sovingen er jo helt på trynet for tiden.
 
Har trua på det :) hehe.. i verstefall flytter de vel ut en dag ;p
Hahaha :rolleyes: har den der jahn Teigen sangen (jeg står i mørket....) åsså etterpå kommer "Oooooptimist, jeg veeet det går braaaa til sist:arghh::p:p
 
Hahaha :rolleyes: har den der jahn Teigen sangen (jeg står i mørket....) åsså etterpå kommer "Oooooptimist, jeg veeet det går braaaa til sist:arghh::p:p
Haha ja [emoji14]
Er syk i tillegg til at jeg er alene, så takker det som kan takkes for at kvelden i dag gikk bra.. og han sov med meg 3 timer på dagen i dag...
Og i morgen er vi jo to hjemme her gudskjelov:)
 
Haha ja [emoji14]
Er syk i tillegg til at jeg er alene, så takker det som kan takkes for at kvelden i dag gikk bra.. og han sov med meg 3 timer på dagen i dag...
Og i morgen er vi jo to hjemme her gudskjelov:)
Hurra! Så dritt når en gruer seg for kvelden som kommer og en er alene. Sikkert dobbelt eller tredobbelt så dritt når en har flere barn. :arghh: hvis ikke frøkna her sover på dagen imorgen så må jeg vurdere å legge meg j sengen med henne. Orker ikke en ny dag som idag igjen :(
 
Hurra! Så dritt når en gruer seg for kvelden som kommer og en er alene. Sikkert dobbelt eller tredobbelt så dritt når en har flere barn. :arghh: hvis ikke frøkna her sover på dagen imorgen så må jeg vurdere å legge meg j sengen med henne. Orker ikke en ny dag som idag igjen :(
Det skjønner jeg..
Jeg har tydd til det jeg altså, hvertfall en dupp. Orker ikke surving hele dagen.. skal være en topp på utviklingstrinnet vi er i nå, så får bare ta vognsoving osv opp igjen når dette er over tror jeg :)
Skal innrømme jeg har himlet litt med øynene når jeg har lest om folk med barn i trinn 4, men skjønner virkelig bæreseler og desperasjon nå altså ;p
 
Det skjønner jeg..
Jeg har tydd til det jeg altså, hvertfall en dupp. Orker ikke surving hele dagen.. skal være en topp på utviklingstrinnet vi er i nå, så får bare ta vognsoving osv opp igjen når dette er over tror jeg :)
Skal innrømme jeg har himlet litt med øynene når jeg har lest om folk med barn i trinn 4, men skjønner virkelig bæreseler og desperasjon nå altså ;p
Samme her. Litt sånn jeg har vært med de som kjører tur for å få barna til å sove. (Det funket ikke her da men noen ganger gjør det det og jeg tar en ekstra runde :p) ble litt sånn idag "sooov da herregud"når hun nesten sovner men så gråter hun, og sånn fortsetter det. Bare hallo, hjelper sikkert å snakke slik... kan tro naboene lurer :dead:
 
Back
Topp