Whaaat? ?

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Min lille baby som er 4 mnd neste tirsdag, ålte for første gang i går :eek: Hallo ?? Og idag roterte hun seg :eek: Hvor har min bittelille nyfødte baby jente blitt av ? Har deres babyer gjort noe nytt i det siste ?? :D
 
Last edited:
Haha, ja plutselig skjer det ting! Her karrer hun seg rundt på leketeppet sitt, men kommer seg heldigvis ikke så langt (foreløpig). Hipp hurra for hver dag som går uten at hun har blitt mobil! :D
 
Heheh, gøy! Her har mini kommet seg rundt i sirkel på babygymmen en stund, men i går var han plutselig midt ute på stuegulvet og mor var overrasket! Han var sint som fy, men han kom seg da fremover ;) Han har også snudd seg masse fra rygg til mage de siste tre dagene, tidligere har det bare vært fra mage til rygg. Mini blir 4 mnd på torsdag :)
 
Heheh, gøy! Her har mini kommet seg rundt i sirkel på babygymmen en stund, men i går var han plutselig midt ute på stuegulvet og mor var overrasket! Han var sint som fy, men han kom seg da fremover ;) Han har også snudd seg masse fra rygg til mage de siste tre dagene, tidligere har det bare vært fra mage til rygg. Mini blir 4 mnd på torsdag :)
Hehe så morro ;) vi har ikke baby gym vi da.. mi kan også snu seg begge veier med litt stimuli fra leker eller meg, men ho ruller ikke enda heldigvis :p ... Vil helst ha henne umobil en stund til jeg helst ;P men er jo morro for ho da og komme seg rundt og jeg blir jo stolt :D
 
Her er vi ikke så mobile ennå, hun ruller bare fra mage til rygg og flytter seg i sirkler under babygymmen:) Men i senga der i mot finner jeg henne ned i beinenden hver morgen;) ikke er hun så ivrig i å holde i ting ennå heller.. Men alt til sin tid:)
 
Min legger seg på siden. Det er vel det mest mobile han gjør :p Straks tre mnd og en uke.
 
Back
Topp