Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Soul
woooooow [:)][:)] så kjekt. men nå tror jeg at jeg ikke har fått alt med meg her. har du begynt med velling? når kan en begynne med det og hvordan gjør en det?
ORIGINAL: Morellskatten
ORIGINAL: Soul
woooooow [:)][:)] så kjekt. men nå tror jeg at jeg ikke har fått alt med meg her. har du begynt med velling? når kan en begynne med det og hvordan gjør en det?
Vennligst forklar detaljert og play-by-play, sånn at de av oss som bare har fått i seg to kopper kaffe OGSÅ forstår [8D][:D] Vurderer det STERKT her, har sulten unge hele tiden... [8|]
Men hun har sovet 12 timer hver natt siden midten av desember da, så det er ikke SYND i meg... [8D][:D]
ORIGINAL: Charlis
SÅ FANTASTISK!!!!! Jeg har så lyst å begynne med velling, for jeg føler virkelig at melk ikke er nok for henne lenger, men har fått streng beskjed fra en lege i familien om at KUN melk skal gis til fylte 4 mnd pga levern til ungene ikke er ferdig utviklet til å takle noe annet..?? Men, om det fungerer fint hos deg så frister det veeeeeldig altså[:)]
ORIGINAL: ilabomHaha [:D]
Lær deg å sove du også da!!
Gjett om jeg var sint der jeg lå... [X(]
Satser på at det fortsetter sånn, så skal jeg sove ja! [:D]