Whaaaaaaaaat????

ilabom

Forumet er livet
Julibarna2014
12 timer.........

12 laaange timer..............

Mini har sovet i 12 timer, uten mat i natt!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Bare vært oppi å gitt han smokken 3 ganger..
Heia velling!! [:D][:D]

så deilig da. 
Her sov hun i 8 timer.

woooooow [:)][:)] så kjekt. men nå tror jeg at jeg ikke har fått alt med meg her. har du begynt med velling? når kan en begynne med det og hvordan gjør en det?

Her soves det også 12timer [:D]

Å så deilig for dere da

Kan tenke meg mor er full av energi og overskudd i dag [:D]

ORIGINAL: Soul

woooooow [:)][:)] så kjekt. men nå tror jeg at jeg ikke har fått alt med meg her. har du begynt med velling? når kan en begynne med det og hvordan gjør en det?

Vennligst forklar detaljert og play-by-play, sånn at de av oss som bare har fått i seg to kopper kaffe OGSÅ forstår [8D][:D] Vurderer det STERKT her, har sulten unge hele tiden... [8|]

Men hun har sovet 12 timer hver natt siden midten av desember da, så det er ikke SYND i meg... [8D][:D]

Det ironiske er at mor har liggi våken halve natta, og ikke fått sove.. [X(]

Jeg vet ikke om man "kan" begynne med det jeg, men vi gjorde det nå i går [8D]

Jeg hadde bare 2-3 t-skjeer grøtpulver oppi melka hans til kvelden jeg, og lagde litt større hull i en flaskesmokk. Ikke magevondt, ikke noe tull, hurra [:D]
Detaljert nok for deg Morella??[8D]

Såklart ikke. [8D] Hvilken grøt??

ORIGINAL: Morellskatten

ORIGINAL: Soul

Vennligst forklar detaljert og play-by-play, sånn at de av oss som bare har fått i seg to kopper kaffe OGSÅ forstår [8D][:D] Vurderer det STERKT her, har sulten unge hele tiden... [8|]

Men hun har sovet 12 timer hver natt siden midten av desember da, så det er ikke SYND i meg... [8D][:D]

hehe, her sover hun heldigvis også godt, så det er ikke synd i meg heller. Men kjekt å vite [:)]

ORIGINAL: Morellskatten

Såklart ikke. [8D] Hvilken grøt??

Risgrøten til (ånei, jeg tør nesten ikke si det) Nestlè [:)]

SÅ FANTASTISK!!!!! Jeg har så lyst å begynne med velling, for jeg føler virkelig at melk ikke er nok for henne lenger, men har fått streng beskjed fra en lege i familien om at KUN melk skal gis til fylte 4 mnd pga levern til ungene ikke er ferdig utviklet til å takle noe annet..?? Men, om det fungerer fint hos deg så frister det veeeeeldig altså[:)]

ORIGINAL: Charlis

SÅ FANTASTISK!!!!! Jeg har så lyst å begynne med velling, for jeg føler virkelig at melk ikke er nok for henne lenger, men har fått streng beskjed fra en lege i familien om at KUN melk skal gis til fylte 4 mnd pga levern til ungene ikke er ferdig utviklet til å takle noe annet..?? Men, om det fungerer fint hos deg så frister det veeeeeldig altså[:)]

Jeg tør ikke anbefale deg noe altså [:)]

Så fantastisk [:D][:D]

Så fantastisk [:D][:D][:D]

Lær deg å sove du også da!! [8D][:D]

Lær deg å sove du også da!!

Gjett om jeg var sint der jeg lå... [X(]
Satser på at det fortsetter sånn, så skal jeg sove ja! [:D]

Så bra! her skal vi begynne med velling så fort nurket blir 4 måneder! Vi har hatt en lang periode uten natte søvn, men nå sover han 3 timer sammenhengende på natta-fantastisk[:D] men 12 timer i stekk må jo var enda mer fantastisk!!!

ORIGINAL: ilabom

Lær deg å sove du også da!!

Gjett om jeg var sint der jeg lå... [X(]
Satser på at det fortsetter sånn, så skal jeg sove ja! [:D]
Haha [:D] 

Jeg har lært meg, at når jeg ser puta, slukner jeg innen sekunder [8D] Men det tok tid å lære meg dette da [8|][:D]

Håper nettene fortsetter slik som dette! [:D]

Helt utrolig fantastisk!
Får bare håpe det ikke er et engangstilfelle [8D]

Back
Topp