Frøken Ustrøken
Gift med forumet
Det er braTror de har på de fleste apotekenejeg kjøpte også i dag. Hjalp ganske hurtig! Mn nå på kvelden er min kvalme så intens at de ikke hjelper så masse. Mn jeg har måtte hatt de på hele dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er braTror de har på de fleste apotekenejeg kjøpte også i dag. Hjalp ganske hurtig! Mn nå på kvelden er min kvalme så intens at de ikke hjelper så masse. Mn jeg har måtte hatt de på hele dagen.
Jeg angrer ikke på kjøpet! De har gjort sånn at jeg har klart å ha besøk og faktisk spise littDet er braSkader jo ikke å prøve i allefall
Det som er slitsomt her, er at kvalmen nesten blir "kasta på meg", kommer veldig plutselig til alle døgnets tider..!
![]()
Har de sånne bånd på alle apotek?Må nok kjøpe meg det i morra jeg og, for nå begynner det å bli slitsomt her..!
Må jo nesten spise hver halvtime for ikke å bli kvalm... Godt å høre at de funker da!
![]()
Det er bra!Jeg angrer ikke på kjøpet! De har gjort sånn at jeg har klart å ha besøk og faktisk spise littd er sikkert bare fordi kroppen er sliten nå at d blir verre på kvelden.
Huff, ja d er ubehagelig! Jeg trodde jeg var så heldig å slippe unna, mn mn. Er heldigvis verdt d ;-)
Jeg skal til byen senere i dag, så da får jeg stikke innom apoteket!Skal ha det på de fleste apotek hvert fallJa det er veldig kjedelig med den kvalmen
Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme med guttungen, så husker hvor slitsomt det er med kvalme til alle døgnets tider. Håper at dem vil hjelpe deg også
![]()
Haff, det er ikke noe særlig..Det er uholdbart når den melder seg for dagen.. På jobb, kvalm når jeg sto opp.. Vil bare spy....
Jeg skal til byen senere i dag, så da får jeg stikke innom apoteket!Usj, det håper jeg for all del at jeg slipper!! Venninna mi var innlagt på sykehuset pga det da ho var gravid, stakkars dere som får det
![]()
Jepp måtte kjøpe sånne bånd i går jeg.. Funka i går.. Tok de av meg når jeg la meg, og like kvalm i morrest.. Så nå har jeg tatt de på igjenHar de sånne bånd på alle apotek?Må nok kjøpe meg det i morra jeg og, for nå begynner det å bli slitsomt her..!
Må jo nesten spise hver halvtime for ikke å bli kvalm... Godt å høre at de funker da!
![]()