Well hello, kvalme!

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
Kjære vene, jeg hadde ikke trodd jeg skulle bli SÅ kvalm så tidlig..! Men jeg er ikke kvalm på morran, kommer i bølger hele dagen gjennom..:sour: Dette kan bli veeeldig vanskelig å holde hemmelig så lenge jeg har tenkt..!
 
Off :( begynner å ta seg opp her og.. Kvalm når det er lenge siden mat og så 1 time etter jeg har spist blir jeg og kvalm.. Herlig.
 
Har vært sjukemeldt for det i litt over ei uka allerede eg :( Hadde absolutt ingen plager me nummer ein, nå har eg tydligvis alt.. Håpe det gir seg snart! :)
 
ja å være kvalm er kjedelig ! jeg har ikke vært kvalm idag, bare trøtt. begynner og bli bekymmret !:(
 
Huff føler med deg :( Jeg har ikke blitt kvalm enda 4+3, men ble kvalm døgnet rundt å kasta opp hver dag i 10 uker fra uke 6 i de to andre svangerskapene, værst med jenta :( Så regner med det samme skjer denne gangen.
 
Kvalm ja. :( skjønner godt hva dere mener, det var faktisk en av grunnene til at jeg trodde jeg var gravid. Så tidlig var det ikke på de andre. :(
 
fulgått 5 uker.
med mine 2 sønner var jeg kvalm og kastet opp til uke 27 og nesten 30 :eek:
Ohoi! Hørtes ikke så kjekt ut!:wideyed: Kanskje det er ei jente på tur nå da, hvis kvalmen gir seg?;)
Jeg er 5 uker i morra, og da skal jeg selvfølgelig møte svigermor for å få igjen bunaden min til 17. mai... Håper jeg ikke er kvalm akkurat der og da!:p
 
Ohoi! Hørtes ikke så kjekt ut!:wideyed: Kanskje det er ei jente på tur nå da, hvis kvalmen gir seg?;)
Jeg er 5 uker i morra, og da skal jeg selvfølgelig møte svigermor for å få igjen bunaden min til 17. mai... Håper jeg ikke er kvalm akkurat der og da!:p
hehe ja kanskje det :)
når er termin din ? får opp forskjellige på sånne kalkolatorer for får fullgått idag å imorgen :eek:
 
Her har kvalmen også meldt seg nå! Men jeg kjøpte Sea Bands på apoteket i dag, og det har hjulpet meg :) Til og med når jeg spiste så mye at jeg ble kvalm :p Så hjalp det bare et par minutter etter at jeg tok den på :)
 
Her har kvalmen også meldt seg nå! Men jeg kjøpte Sea Bands på apoteket i dag, og det har hjulpet meg :) Til og med når jeg spiste så mye at jeg ble kvalm :p Så hjalp det bare et par minutter etter at jeg tok den på :)
Har de sånne bånd på alle apotek?:) Må nok kjøpe meg det i morra jeg og, for nå begynner det å bli slitsomt her..!:confused: Må jo nesten spise hver halvtime for ikke å bli kvalm... Godt å høre at de funker da!:D
 
Har de sånne bånd på alle apotek?:) Må nok kjøpe meg det i morra jeg og, for nå begynner det å bli slitsomt her..!:confused: Må jo nesten spise hver halvtime for ikke å bli kvalm... Godt å høre at de funker da!:D
Tror de har på de fleste apotekene :) jeg kjøpte også i dag. Hjalp ganske hurtig! Mn nå på kvelden er min kvalme så intens at de ikke hjelper så masse. Mn jeg har måtte hatt de på hele dagen.
 
Back
Topp