weeeeeee, i mrgn!!!

x1xTwGirly88

Gift med forumet
i morgen kan jeg hente skoene og buksen jeg fikk til morsdagen av samboeren!!![:D] GLEDER MEG!!!!

Her er skoene jeg får(de svarte)

Og her er buksa[:D]

hva syns dere jenter???[:D] Jeg syns både skoene og buksa er kjeeeempe stillig!!![;)] weeeeee!!

ORIGINAL: RitaCeciie

Ja, det var kjempe kult [:)] Kan ikke gå på sånne hæler selv (er 174 høy [:D])men du var stilige, og hvor har han kjøpt buksa? [:)]

kan ikkje huske helt kor eg kjøpte buksa[8|] hmmm. har så mangen forskjellige steder liksom!![8|] hehe[:D] er det ikkje litt kult å være så høy då? jeg er 168[:D] meeeen elsker støvletter!!!

ORIGINAL: Kånå

Ikke verst - fikk ikke blomster en gang jeg...[:o]

uff, dakar deg[:(] jeg måtte "grine" meg til valentines pressang[:D] men han sa til meg på morsdagen at jeg kunne få gå på nettet å shoppe litt klær for 1500kr!! hehe[:D]

ORIGINAL: jonesie

Så gøy. Fikk ingenting på morsdagen, bare besøk på barselavdelingen...

å fødte du på morsdagen?? litt kult da[;)]

ORIGINAL: molo

så utrolig kult[:D]
den buksa har jeg lyst på også[8|][:D]

den er kul, men de har den ikkje inne på den nettbutikken mer...[>:] menne vis ikkje den passer til meg så kan jo du få kjøpe den av meg[;)] var kanskje litt dum å bestille i small!!![:D] hehe, men det passet no får ett par mnd siden[&:] men kan jo hende eg har lagt på meg litt!!![:(]

ORIGINAL: gojento

kjempe fint snuppa[:D]

ja sant det var??[:D] me syns iverfall!!![:D] weeeee!!! gleder meg sååå sinnsykt til i mrgn!!! hehe, er sånne jessica simpson sko, eller ka det heter[8|] hehe[:D]

ORIGINAL: twgirly88

den er kul, men de har den ikkje inne på den nettbutikken mer...[>:] menne vis ikkje den passer til meg så kan jo du få kjøpe den av meg[;)] var kanskje litt dum å bestille i small!!![:D] hehe, men det passet no får ett par mnd siden[&:] men kan jo hende eg har lagt på meg litt!!![:(]

*håper de ikke passer* hehe..neida[:D]
har sett bilder av deg..og du har en utrolig fin kropp vennen[:D] skulle gjerne hatt den jeg for å si det sånn[:)]

hehe, *blirflauherjegnå*[:)] hehe, nei eg skal ikkje si eg IKKJE e fornøyd(for å ha fått en baby liksom) men savner den "gamle kroppen min"[:(][:o]

den boksa va kjempefin!! kunne droppa d dille på lommen, men ellers grei! skoan va drit stili! men æ kan ikkje gå m stiletthæl.. æ har slette av ledd band i ankelan, så æ dett rett å slett vest æ går i høy hæla sko[:D] men så e æ 177cm på sokkan, så æ treng ikkje å bli høyere[:)]

like ikkje helt d der "boksa i skoan" greia som e in førr tia egentli..nån e selfølgeli rå lekker i den stiln, men æ ser bare rett å slett teit ut!

men så går æ som regel i skater sko (åre runt), dongeri bokse å hettegenser/jakke[:D]

ORIGINAL: Kånå

Ikke verst - fikk ikke blomster en gang jeg...[:o]

Samme her...men han var sjuk, skylde på det [8D][:D]

ORIGINAL: maikaen

den boksa va kjempefin!! kunne droppa d dille på lommen, men ellers grei! skoan va drit stili! men æ kan ikkje gå m stiletthæl.. æ har slette av ledd band i ankelan, så æ dett rett å slett vest æ går i høy hæla sko[:D] men så e æ 177cm på sokkan, så æ treng ikkje å bli høyere[:)]

like ikkje helt d der "boksa i skoan" greia som e in førr tia egentli..nån e selfølgeli rå lekker i den stiln, men æ ser bare rett å slett teit ut!

men så går æ som regel i skater sko (åre runt), dongeri bokse å hettegenser/jakke[:D]

eg e egentlig sånn eg og, men har så mangen forskjellige stiler eg... liker å være litt jålete. men går ikkje akkurat på senteret i sånne sko med den buksen liksom.. det er liksom litt mer sånn "gå på byn stil" hehe[:D]

Stilig, grattis med nye klær[:)] 

ORIGINAL: maikaen

eg e egentlig sånn eg og, men har så mangen forskjellige stiler eg... liker å være litt jålete. men går ikkje akkurat på senteret i sånne sko med den buksen liksom.. det er liksom litt mer sånn "gå på byn stil" hehe[:D]

hehe ja d e vel mere gå på byen stil, men kjenne mange som går sånn t vanlig! ho ~alexandra~ her inne har en sånn stil t vanli, å ho e utruli fin! men så e ho fin i uansett ka ho har på sæ da.. æ ska åsså se like bra ut som ho når æ har fådd skattn min ut[:D]

men har aldri vært sånn støvelett type egentli.. kan godt gå på byen i miniskjørt i collage stoff å skatersko[:D] trur muligens d har skjedd 2-3ganga at æ har gådd på byen m pen sko[:)]

Åååååååå driiiiiiiitkule, meg vil å ha *misunnelig* [:D]
Skulle ønske jeg å kunne gå i såntno. Heldig du [;)]

ORIGINAL: Evita1987

Seriøst det var dritt kult!
Kan nesten ikke vente til jeg skal ut å shoppe nye klær

hehe[:D] kan eg tenke meg... kjedelig med mamma klær.. syns de kunne fått litt "kulere" mamma klær.. hadde ett par kule bukser å gensre når eg var gravid, men måtte jo betale sånn derre 1000 kr for en bukse liksom!!![&:] å 700 kr for en genser.. og det er jo så kjedelig å bruke så mye penger på mamma klær, for det er jo bare noe du bruker når du er gravid liksom!!

*håper de ikke passer* hehe..neida[:D]
har sett bilder av deg..og du har en utrolig fin kropp vennen[:D] skulle gjerne hatt den jeg for å si det sånn[:)]

hehe, *blirflauherjegnå*[:)] hehe, nei eg skal ikkje si eg IKKJE e fornøyd(for å ha fått en baby liksom) men savner den "gamle kroppen min"[:(][:o]

har jeg en den kroppen din etter jeg har født, så skal jeg være evig takknemlig for å si det sånn[:)]
tenk på den vakre skapningen du fikk da[:D]

tusen takk då!!!![:)] du er jo bare såååå skjønn!!!!![:)]

ORIGINAL: mammma86

ikke helt min stil, men sikkert stilig for den som liker og kler slike klær[:)][;)]

Ska bestell likens sko selv så ja di e råtøff

Vel, de skoene der synes jeg var passe "horete". beklager at jeg skriver det. Synes ikke det passer seg å gå i slikt når man er mor. er det gubben som  løper etter ungen da eller?
buksa fikk vi ikke sett men det er vel kanskje like greit.

ååå dritstilie sko æ vil å ha sånne 8går allti i høye hæla sjøl om æ e 178cm)
men buksa har æ ikkje turt før ræva hadde væl dotte ut så snart æ har bøyd mæ. (men den va stili gå)

ORIGINAL: MaritParit

ORIGINAL: snart mor?

Vel, de skoene der synes jeg var passe "horete". beklager at jeg skriver det. Synes ikke det passer seg å gå i slikt når man er mor. er det gubben som  løper etter ungen da eller?
buksa fikk vi ikke sett men det er vel kanskje like greit.

Horete? Hehe.. Det er jeg ikke akkurat enig i. Tror ikke evnen som mor ligger i skovalget, gitt [;)]

eni. men så digga æ di skoan å då. men smaken e som baken. har sko som ser meir "horat" ut æ. men e nu ei go mor uansett

You must log in or register to reply here.
Back
Topp