weeeeeee, i mrgn!!!

ORIGINAL: snart mor?

Vel, de skoene der synes jeg var passe "horete". beklager at jeg skriver det. Synes ikke det passer seg å gå i slikt når man er mor. er det gubben som  løper etter ungen da eller?
buksa fikk vi ikke sett men det er vel kanskje like greit.

hehehe herregud er det mulig. Ja skikkelig prostituerte sko ass[:D] Skrev hun at hun skulle bruke de når hun skulle være ute å leke med gutten sin? nei hun gjorde ikke det. EN mor kan gå med akkurat samme klær som en ikke mor kan gå med altså.

ORIGINAL: LaOna

Vel, de skoene der synes jeg var passe "horete". beklager at jeg skriver det. Synes ikke det passer seg å gå i slikt når man er mor. er det gubben som  løper etter ungen da eller?

hehehe herregud er det mulig. Ja skikkelig prostituerte sko ass[:D] Skrev hun at hun skulle bruke de når hun skulle være ute å leke med gutten sin? nei hun gjorde ikke det. EN mor kan gå med akkurat samme klær som en ikke mor kan gå med altså.

Hmmm. Skrivet ett par provoserende meldinger og så logger hun seg av. Har vert mange sånne i det siste føler jeg. Den kommentaren ble bare for dum, og tar jeg ikke feil, kommer det ikke så mange komentarer fra denne personen igjen, men kanskje en ny snart. Mange som liker å komme inn her å skrive tull bare for å provosere. Bare til å lukke øyne og ører!!

Signerer denne ja. Må jo være luksushore jeg da, for jeg har mange skom ed stiletthæler, og løpe er ikke noe problem. Er ikke klærne som forteller om en er god eller dårlig mor.

Rette og slett grisekule...Skulle gjerne hatt det selv..

djises. er det mulig? [8|] *går å kler på meg mokkasinene*

Tror ikke hun går sånn på lekeplassen, akkurat...

Ikke min stil hehe, men kjekt med noe nytt, da!

Både sko og bukser var kjempetøffe!
Kunne ønske jeg klarte å gå i sånne sko.. [8|]
Men ser bare ut som en gås jeg da..

MEN jeg og skal shoppe når jeg skal til Tromsø på onsdag!!! [:D]

UNNSKYLD MEG?????![8|] ka FA** e det for en ting å si???![:@] eg sa det var klær til å gå på byn med, ikkje klær eg gikk med til vanlig!!!! syns ikkje du har noe her å gjøre eg, vis du kommer inn her som ny bruker med sånne forbannade idiotiske komentarer...[:@] at det er mulig!!!![:'(] får vel kjøpe meg ett forkle å noe jogge klær eg då, SIDEN EG E BLITT MOR!!!! OMG.. at det er mulig!!!!

ORIGINAL: LinnSB

Digga både skoa og buksa jeg [:)]

ja sant det var[:)]  men FA** altså, hum derre snartmor?? røpet ka eg driver med på kvels tid[:o] huff[:D] HAHAHAHA

ORIGINAL: twgirly88

UNNSKYLD MEG?????![8|] ka FA** e det for en ting å si???![:@] eg sa det var klær til å gå på byn med, ikkje klær eg gikk med til vanlig!!!! syns ikkje du har noe her å gjøre eg, vis du kommer inn her som ny bruker med sånne forbannade idiotiske komentarer...[:@] at det er mulig!!!![:'(] får vel kjøpe meg ett forkle å noe jogge klær eg då, SIDEN EG E BLITT MOR!!!! OMG.. at det er mulig!!!!

Ikke bry deg om den kommentaren du..
Mødre har og lov å se sexy ut.. [;)][:D]

ORIGINAL: Almyrida81

ORIGINAL: twgirly88

Ikke bry deg om den kommentaren du..
Mødre har og lov å se sexy ut.. [;)][:D]

Som skrevet tidligere, kan jeg ikke tro at dette er en seriøs person. Synes at det stadig dukker opp merkelige mennesker, som øser av seg av merkelige ting, for så å aldri logge seg på igjen. Tror det er mange som liker å logge seg på her og skrive masse provoserende for så å forsvinne. Er jo SÅ artig å provosere en hel hærskare av kvinner her inne.
Lukk øyner og ører for sånne komentarer og bare over se de. Er bråk de vil ha vett du, og får de ikke det, gidder de ikke mere.

Dritt stilige klær. Likte spesielt skoene

ORIGINAL: MaritParit

Du får  skaffe deg lange underbukser og bunad også... Helst stålunderbukser med lås, hvor samboeren din har nøkkelen... Hehe

ja det var ett bra tips.. åsså kanskje ett par bestemor truser... herregud man kan jo ikkje gå med g-string når man er blitt mamma liksom!!![&:] HALLO!!! det blir for dumt[:D]

ORIGINAL: jeanett84

Ærlig talt, e det mulig og va pass frekk???
Mødre kan vell gå likt kledd som alle andre uten at det e horat...
fy.. fa... det syns eg va unødvendig og skirv..

bra skrevet snuppa[:)]

Kjempestilig alt sammen!!

Fantes da ikke noe horete([8|]) over det, hadde hatt det på meg på lekeplassen også jeg da, men så gæærn er jeg.... Gidder ikke kle meg annerledes enn slik jeg trives jeg da, selv om jeg er blir mamma.

Ser flere her har spurt hvor du har kjøpt det, men kan ikke se at du har svart på det... Så igjen, hvor på nettet kjøpte du det?

ja btw... kor d va du fant de klærn?? greit d va på nettet, men æ vil ha en adresse takk[8D]

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

ORIGINAL: Nahemah

What??
Det var stygt sagt![:'(]

Ikke bry deg om sånne teite kommentarer twgirly88, det var kule klær og sko og jeg tror du kommer til å kle det bra.[:)]

Ser ikke denne kommentaren i tråden... Er hun sletta? [8|]

æ så den nettopp??[8|] jaja...  who cares[8D]

ORIGINAL: Lillekaisa 30.07.07

Unnskyld meg, men jeg visste ikke at idet man trykte ut en unge så var det obligatorisk med jobbbukser, utslitte sko og utslitte gensre....[8|]

syns skoene og buksen var driiiitkule!!!!! hev deg over det og bruk med fornøyelse[;)]

mødre kan da for svarten pynte seg de også....er det mulig[:'(]

Signerer!!!Ååååå, sånt blir jeg så irritert av!!![:@]Skal man ikke ha på seg fine klær man føler seg vel i fordi man er mamma??Eh..Nei, ærlig talt!Du blir sikkert kjempefin[;)]

ORIGINAL: dÅllface©

hvor har du kjøpt de hen?
Me want...!
skoa - ikke buksa.. det får være grenser for hva jeg skal utsette psyken min for [8D]

her er iverfall en link jeg fant...
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9535378&sid=10aoAbecaE477823&pos=28&tot=106&page=2

å det må jeg si er ganske billig for å være de skoene... de pleier iverfall å koste MINST 1500 kr.. hehe.. men vis du bare går inn på finn så finner du sikkert mangen som selger de skoene[;)] (PS de er ikkje brukt altså)[:D]

ORIGINAL: RitaCeciie

Ja, det var kjempe kult [:)] Kan ikke gå på sånne hæler selv (er 174 høy [:D])men de var stilige, og hvor har han kjøpt buksa? [:)]

har du hørt slikt tull??[:D]jeg er 178cm og går IKKE i hæler UNDER 10cm!vettu va![:)]gjelder både støveletter og pensko[8D]

ORIGINAL: FebruarGullet

er mest nysgjerrig på de støvlettene jeg!!!!!

hvor fåe man tak i de?
jeg skal bruke alle pengene mine på klær i år, skal bare slanke meg litt[;)]

har sett dem på både QXL,Finn.no og e-bay[:D]
tror faktisk dem blir billigst på E-bay også.

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

Hvorfor er mitt innlegg i denne tråden sletta....? [8|]

ja eg så det var mangen innlegg som ble slette[8|] sikkert pga, det en skrev her inne.. ka var det du skrev då?[:D]

Back
Topp