Wee:) skatten:)

haha. Det må være noe av det beste jeg har hørt. Noe så positivt om baksmell :D
Herlig altså!
Han prøvde å trøste meg da jeg oppdaget at nav og jobb begge trakk tabelltrekk og jeg skjønte at jeg kom til å få baksmell ;)
 
Jeg er egentlig svoren simo elsker men i og med at jeg har hatt Simo til begge gutta og det her blir siste babyen så har jeg så lyst til å prøve emmaljunga:) og jeg er veldig kresen har jeg funnet ut når det gjelder vogner så her blir det ikke noe annet enn enten en brukt simo eller en emmaljunga mondial delux med 4 ordentlige hjul[emoji23][emoji4] ikke no nymotens greier her med svingbare hjul eller sånne ting [emoji23][emoji23]

Helt enig med deg! Jeg måtte også ha ordentlige hjul[emoji23] vi gikk for de punkteringsfrie hjulene! Helt geniale[emoji1305]
 
Helt enig med deg! Jeg måtte også ha ordentlige hjul[emoji23] vi gikk for de punkteringsfrie hjulene! Helt geniale[emoji1305]
Har vært borti mange av de andre vognene siden jeg jobber med småbarn i bhg og jeg får fnatt[emoji23] Har bare enkelt og greit innsett at her kommer det ikke noe annet enn simo eller emmaljunga med ordentlig hjul på i hus[emoji23]
 
Back
Topp