Wee:) skatten:)

Snorkfrøken1984

Forumet er livet
VIP
Jeg får igjen en pen sum på skatten[emoji4][emoji106][emoji106] og det betyr at noe skal spares til å kjøpe ny barnevogn til den lille spiren som forhåpentligvis sitter snart[emoji173] Blir nok å kjøpe brukt men jeg har forelska meg helt i emmaljunga mondial delux[emoji173] Er så happy[emoji4][emoji4][emoji106] noen flere som får igjen ?:)
 
Får igjen et par tusen her. Går vel inn i sluket med alt annet [emoji14]

Alt utstyr til baby har vi og kjøpte helt ny søskenvogn i september. Ikke sikkert vi har behov for det men
 
Ble noen lapper her også gitt[emoji1][emoji1] Det blir brukt til å sette inn bakseter i bilen[emoji106] Vi har 2seter og vi håper jo veldig på at vi skal få bruk for flere i nærmeste fremtid[emoji173]
 
Jeg fikk baksmell, jeg ;) ble sykemeldt før permisjon så fikk litt penger av jobb og litt av nav. Da endte det med at begge begynte å trekke tabelltrekk istedenfor prosent, så var klar over at jeg fikk baksmell da :p
 
Jeg fikk baksmell, jeg ;) ble sykemeldt før permisjon så fikk litt penger av jobb og litt av nav. Da endte det med at begge begynte å trekke tabelltrekk istedenfor prosent, så var klar over at jeg fikk baksmell da :p

Fydda.. men godt du var klar over da..
 
Jeg fikk også igjen en fin sum :) blir sparing til lille spiren her tenker jeg :)
 
En fin sum her og gitt [emoji4]
 
Baksmell på 750 kroner her. Etter jeg gikk over til svangerskapspenger har de trukket tabeltrekk siden oktober uten at jev var klar over det. Jaja :p bedre lykke neste år :)
 
Baksmell på 750 kroner her. Etter jeg gikk over til svangerskapspenger har de trukket tabeltrekk siden oktober uten at jev var klar over det. Jaja :p bedre lykke neste år :)
Jeg fikk også baksmell pga det, men jeg fikk en litt høyere sum da ;) så obs,obs, folkens! :happy:
 
Samboer skulle trøste meg da jeg fant ut at jeg kom til å få baksmell, så han sa det at "så lenge du betaler i rett tid, så er det det billigste lånet du kan få" :hilarious: det er jo forsåvidt sant, men ville jo ha tilbake jo, aldri betalt restskatt før :p
 
7800kr i smell:/ men vet at det er mye jeg må endre på. Så blir nok bedre til slutt
Jeg fikk 8500 i baksmell;) får nok også kikke gjennom, vet ikke hvordan det er i forhold til barn? Får man fradrag på noe med det? Vet vi kan skrive på når vi har brukt betalt barnevakt opptil 6000 kr eller noe sånn :)
 
Jeg får igjen en pen sum på skatten[emoji4][emoji106][emoji106] og det betyr at noe skal spares til å kjøpe ny barnevogn til den lille spiren som forhåpentligvis sitter snart[emoji173] Blir nok å kjøpe brukt men jeg har forelska meg helt i emmaljunga mondial delux[emoji173] Er så happy[emoji4][emoji4][emoji106] noen flere som får igjen ?:)

Så gøy! Her ble det restskatt[emoji31] den vogna er såå fin å god! Vi kjøpte ny i september, men skal nokk selge den om noen mnd når vi trenger søskenvogn[emoji87] Håper spira sitter snart!!
 
Så gøy! Her ble det restskatt[emoji31] den vogna er såå fin å god! Vi kjøpte ny i september, men skal nokk selge den om noen mnd når vi trenger søskenvogn[emoji87] Håper spira sitter snart!!
Jeg er egentlig svoren simo elsker men i og med at jeg har hatt Simo til begge gutta og det her blir siste babyen så har jeg så lyst til å prøve emmaljunga:) og jeg er veldig kresen har jeg funnet ut når det gjelder vogner så her blir det ikke noe annet enn enten en brukt simo eller en emmaljunga mondial delux med 4 ordentlige hjul[emoji23][emoji4] ikke no nymotens greier her med svingbare hjul eller sånne ting [emoji23][emoji23]
 
Noe går til ferie, en god slump til regninger og så en slump til vogn[emoji4] vi har jo nesten ingenting igjen etter guttene utenom litt klær og vugga. Alt annet har søstra mi fått til niesa mi..
 
Får 7000 kr til gode. Det er jo egentlig mine penger. Bare at jeg skulle ha fått dem i løpet av året. Så det er ikke noe jeg vant, men greit å få tilbake.
Dere som får baksmell... Husk det samme. De pengene har dere allerede lånt av staten og brukt. Dere skal bare gi dem tilbake nå. Så det er ikke noe straff, bare en feil i beregningen som korrigeres nå :) Rentefritt lån er det vel :)
 
Back
Topp