Wæh!!!!

Gg87

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Har jo slitt med oppkast siden uke 6... å gått ned ca 12 kg. Veldig underernært og har fått væske behandling osv.

Har vært en uke på Kreta nå, å har endelig fått spist. Vi kom hjem i dag, å måtte jo sjekke vekten. Har gått opp 5,5 kg denne uken!?!!?!
Er det mulig? Kan ikke forsette sånn, ender jo opp på 115 kg til fødselen jo :(

Har hørt at kroppen samler vann når man flyr, så får mange tregere mage på reise:p tviler på det er 5kg fett iallefall:)

Dersom du endelig har klart å holde på maten er det definitivt stort sett bare vann + salt, og det er jo bra :) jeg gikk ned 4 kilo på litt over 2 døgn før jeg fikk hjelp av postafen, og de kom på igjen med en gang :p

Merket jo at føttene og hendene var litt hovene, så var nok noe væske der. Har flydd på do for å tisse mye i natt, kanskje noe av det kommer ut.
Treg mage har jeg vel hatt i 18 uker snart ;) Men kan faktisk se at jeg har fått litt dobbelt hake :(
Var liksom "fornøyd" men at jeg hadde gått ned, endelig se 80 tallet på vekta. Feil måte, men samtidig litt godt.
Får vel sikkert høre fra jm om at nå må jeg passe på sånn at jeg ikke blir for tykk.
Er det eneste hun prater om når vi møtes...

Da får vi se på Oul i dag om lille spira har likt at mor endelig har fått holde nede mat :)

Back
Topp