Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braVirker som det har roet seg. Har bare komt en liten stripe i bindet på hele denne tiden. Og når jeg tørket var det rosa veske. Som i mye utflod og litt uttynnet blod. Håper håper håper!!! Har snakket med sjefen min så jeg slipper komme på jobb før jeg har vert å snakket med legen. Tror ikke hodet henger med før jeg får gjort d.
Det tipset fikk jeg også fra en kollega. Så kan hende jeg skal ringe han i stede. Ja er veldig i tvil på legen min. Ikke alltid så intressert. Så kan tenke meg att han konkluderer med sa ganske fort.
Ja blir ganske irritert... men viste igrun før jeg dro dit att han kom til og konkludere med sa med en gang. Jeg sa til han att søstern min blødde tidlig i svskapet, og att det gikk fint. Å da sa han liksom bare att ja det kan jo gå bra. Ingen trøst å få liksom. selv om han kansje opplever dette ofte på sin jobb, betyr ikke det att det er en fille ting for meg liksom.. BAH!! Jeg ringte ett senter med gyn, som foretar graviditetssjekking osv. så dem skulle ringe meg oppigjen.Da jeg mistet så var jeg inne på Ahus og sjekket at alt var ute..det var det ikke, så måtte ha piller for å drive ut resten.
Jeg kjente jeg ble skikkelig irritert på dine vegne nå... Man må jo ta to prøver for å se om det er stigning, eller om det synker.
Jeg tok prøve forrige torsdag, og skal ta ny nå til torsdag. Skal sies at jeg betaler privat for å få tidlig oppfølging. På fastlegekontoret sa de at jeg ikke fikk time før i uke 12.. selv om jeg forklarte om overvekt og tidligere SA.
Venninnen min i Spania ble overrasket over hvor lite tidlig oppfølging man får her i Norge..
Har tatt en prøve i dag.. skulle få resultatet med legen i morgen. Han mener jeg skal bare ta en (!??!). Sjønner ikke han har tenkt å finne ut av med 1 prøve. For hcg vil det jo være i blodet mitt liksom.Hvor langt er du på vei? Kan være den beste veien å gå er å ta hcg prøve, da det er lite som syns før man er 6 uker på vei.