Wææ.. blør

Krysser fingrene for deg.

Virker som det har roet seg. Har bare komt en liten stripe i bindet på hele denne tiden. Og når jeg tørket var det rosa veske. Som i mye utflod og litt uttynnet blod. Håper håper håper!!! Har snakket med sjefen min så jeg slipper komme på jobb før jeg har vert å snakket med legen. Tror ikke hodet henger med før jeg får gjort d.
Så bra :)

Om du ikke har lyst å reise til legen kan du ta kontakt med gynekolog. Da får du tatt en UL for å se om spira sitter fremdeles.

Det tipset fikk jeg også fra en kollega. Så kan hende jeg skal ringe han i stede. Ja er veldig i tvil på legen min. Ikke alltid så intressert. Så kan tenke meg att han konkluderer med sa ganske fort.

Det tipset fikk jeg også fra en kollega. Så kan hende jeg skal ringe han i stede. Ja er veldig i tvil på legen min. Ikke alltid så intressert. Så kan tenke meg att han konkluderer med sa ganske fort.

Hvor langt er du på vei? Kan være den beste veien å gå er å ta hcg prøve, da det er lite som syns før man er 6 uker på vei.

Iom det virket som jeg hadde festeblødning forje helg tenker jeg 4+3 men iom det føles som samme greierne nå bare med mer blod kan det være det ikke var festeblødning forje helg. Å mens i desember var litt pussig så vet jeg ikke hvor langt jeg ernpå vei igrun. Ja vet att den ikke synes på ul ved 4 uker. Men er igrun ikke sikker hvor langt påvei jeg er. Nei det blir opp tio gyn evt lege hvordan det skal sjekkes. Blør fortsatt. Men lite og med mye utflod.

Pussemerkelige legen min!
Han mente vi ikke skulle gjøre noe med det.. !??! Så jeg sa att jeg må jo få ta en hcg test, så jeg kan vite om jeg er gravid eller ikke. Å da sa han att ja det skulle jeg få. å jeg sa att da må jeg vel tilbake på onsdag og få ny test? men det mente han jeg ikke trengte, att det holder og ta den jeg tok i dag, så skulle han maile meg resultatet i morgen.
For det første: Hvordan i huleheite skal han kunne lese noe ut i fra en test? der vil jo være hcg i blodet mitt uansett detsom jeg har mistet.
For det andre: Kan han ikke ta seg bryet og ringe meg, jeg vil jo ha noen spm rundt dette!
Hyyyl... For en irriterende lege. Han er igrunn alltid slik. man er bare inne i 3 min så er han ferdig liksom.
Blør forsåvidt enda, så håpet dabber ut. selv om det ikke er en spesiellt stor blødning. Det er tynt og ikke nok til att det kommer i bindet.
Men om det er en abort, må man ikke bli sjekket om alt er kommet ut, så ikke man blir syk?

Huff det hørtes ikke noe særlig. Jeg har hatt ma tidligere så det blir ikke det samme. Jeg mener at det bør ta jeg to ganger for å se om nivået stiger eller synker.. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok bestilt privat ul for å slippe å gå i uvissheten. Da vil du også finne ut for blødningen kommer fra. Lykke til!

Da jeg mistet så var jeg inne på Ahus og sjekket at alt var ute..det var det ikke, så måtte ha piller for å drive ut resten.

Jeg kjente jeg ble skikkelig irritert på dine vegne nå... Man må jo ta to prøver for å se om det er stigning, eller om det synker.

Jeg tok prøve forrige torsdag, og skal ta ny nå til torsdag. Skal sies at jeg betaler privat for å få tidlig oppfølging. På fastlegekontoret sa de at jeg ikke fikk time før i uke 12.. selv om jeg forklarte om overvekt og tidligere SA.

Venninnen min i Spania ble overrasket over hvor lite tidlig oppfølging man får her i Norge..

Jeg hadde blødning i uke 6 og i uke 11, men det har gått bra! Er nå gravid i uke 26. En blir alltid redd, men følg med på blødningen, og ta en ny test hos legen :) Lykke til <3

Takk... Ja googler gode historier for å ikke miste håpet:) Blødde du lenge?

Da jeg mistet så var jeg inne på Ahus og sjekket at alt var ute..det var det ikke, så måtte ha piller for å drive ut resten.

Jeg kjente jeg ble skikkelig irritert på dine vegne nå... Man må jo ta to prøver for å se om det er stigning, eller om det synker.

Jeg tok prøve forrige torsdag, og skal ta ny nå til torsdag. Skal sies at jeg betaler privat for å få tidlig oppfølging. På fastlegekontoret sa de at jeg ikke fikk time før i uke 12.. selv om jeg forklarte om overvekt og tidligere SA.

Venninnen min i Spania ble overrasket over hvor lite tidlig oppfølging man får her i Norge..
Ja blir ganske irritert... men viste igrun før jeg dro dit att han kom til og konkludere med sa med en gang. Jeg sa til han att søstern min blødde tidlig i svskapet, og att det gikk fint. Å da sa han liksom bare att ja det kan jo gå bra. Ingen trøst å få liksom. selv om han kansje opplever dette ofte på sin jobb, betyr ikke det att det er en fille ting for meg liksom.. BAH!! Jeg ringte ett senter med gyn, som foretar graviditetssjekking osv. så dem skulle ringe meg oppigjen.

Hvor langt er du på vei? Kan være den beste veien å gå er å ta hcg prøve, da det er lite som syns før man er 6 uker på vei.
Har tatt en prøve i dag.. skulle få resultatet med legen i morgen. Han mener jeg skal bare ta en (!??!). Sjønner ikke han har tenkt å finne ut av med 1 prøve. For hcg vil det jo være i blodet mitt liksom.

For en tullelege. Utrolig kjedelig å gå gjennom noe sånt også skal du få en tulling av en lege som ikke hjelper i tillegg. Man trenger støtte og omsorg i en slik situasjon, og en som kan svare fint og ordentlig på spørsmål. Jeg har hatt en sånn lege - jeg byttet. Nå har jeg en lege som er helt fantastisk! Veldig glad for at jeg byttet.

Håper det går bra med deg! Det du beskriver av blødningene dine høres ikke ut som en sa i mine ører. Håper at jeg har rett og at dette bare er helt uskyldige blødninger tidlig i svangerskapet. Sender deg en god klem ♡

Jeg håper det. Men om jeg mister så skal jeg nok takle det:) men å være slik midt i mellom er ikke gøy i det heiletatt. Fy å fy ... veldig lenge til tordag merker jeg. Tok fri fra jobb i dag. Men skal på jobb i morgen. Jobber på en småbarns. Så er litt spent om det kan gi mer blødning. Men 2 av 5 vet om det. Så satser på å snike meg unna løftingen i morgen.

Off, kjenner jeg blir frustrert på dine vegne, for en lege altså! Krysser fingrene for at alt er bra :)

Back
Topp