Wææ.. blør

* Tone *

Tone
Desemberskatter 2016
Nå fikk jeg skikkelig en støkk i hjerte mitt. Gikk på do.. å fikk masse friskt blod på papiret:-( skal være ca 4+3. Buuhu.. vil dette si sa eller er der fortsatt håp?

Håper det går bra! Du må se an blødningen, tiltar den eller varer over lenger tid kan det være tegn på sa..

Blir vertfall legen i morgen tidlig. Hide mitt sjønner att det kan gå bra, men hjertet gråter.

Takk!! Søsteren min hadde vist frisk blødning rundt samme tidspunkt i hennes svskap. Så håpet er der fortsatt.

Nå fikk jeg skikkelig en støkk i hjerte mitt. Gikk på do.. å fikk masse friskt blod på papiret:-( skal være ca 4+3. Buuhu.. vil dette si sa eller er der fortsatt håp?
Jeg og blør. Men har gjort det i en uke. Fikk ikke komme til legen før om to uker
jeg og blør, gjort det i en uke. Men har ingen smerter og det er bra. Jeg tok test på fredag og har blødd si forrige lørdag. Men få målt hcg ! Jeg skal ikke det før om to uker. Å ta graviditetstest annen hver dag for å se at testen blir sterkere.

Uff.. så mange bekymringer man skal ha:( håper vi fortsatt kan smile om noen uker både du og jeg. Leser jo att det er mange som blør mange ganger i løpet sv svangerskapet.
Søstern mener att jeg blødde med forje svskapet mitt også. Å jeg kan vagt huske det. . Men d kan ikke vert så mye, for da hadde jeg husket d vil jeg tro.

Mange som blør fra og til under svangerskapet uten at det trenger å være noe galt! Følg med på om blødningene øker og om det kommer koagulert blod da dette kan tyde på SA. Håper dette går bra <3 Hadde selv SA forrige måned så kjenner til følelsene du sitter med. Uansett skal du vite at om dette ikke går veien, så er sjansen stor for at du fort blir gravid igjen. Jeg ble gravid knappe 3 uker etter min sa! Krysser alt jeg har for deg <3

Vet mange blør i svangerskapet og det går bra. Dessverre så har jeg bare dårlig erfaring :-( Mistet begge gangene jeg blødde. Krysser fingrene for at spiren sitter <3

Jeg blødde fram til uke 11 sist..

Noen mister jo også en tvilling. Så alt håp er forholdsvis ikke ute.. Men legen er nok lurt. Lykke til

Takk.. ja jeg har enda ett håp. Tenker att jeg har jo hatt to velykkede graviditeter før. ikke det att det er en garanti. Men vet att kroppeb kan dette liksom. Jeg vet om en del av blødningene jeg hadde på forje, men det var lenger ut i svangerskapet, å det var fordi jeg ble full av åreknuter i underlivet. Verste er att jeg tror ikke legen min vil berolige meg. Snakket med han på onsdag, pga jeg hadde så vondt i magen på lørdagen pluss rosa på papiret. Å da mente han att det ikke gikk an att jeg hadde testet positivt eller merket om jeg hadde en sa så tidlig. Men jeg er ganske sikker på att det var en festesmerte og blødning. Men iom jeg begynner og blø nå så tenker jeg att han blir lite positiv, han er en litt spesiell type:-p da jeg våknet i dag så hade jeg vondt i magen så sprang på do for å bommelibom, så var tydelig derfor jeg ha vondt fordi det stoppet med en gang jeg var ferdig. Å så kom blodet. Men tenker att det kan være att slimhinnene ble "skadet" av ett eller annet pga det. Dem er jo ekstra hoven og blodfyllt nå. Så håper det kan være en mulighet , prøver å finne en annen løsning enn sa:-p

Det kan være mange årsaker til blødning tidlig i svangerskapet som ikke behøver å bety sa. Får du kramper i tillegg er det mer grunn til bekymring. Du kan jo ta en graviditetstest om du har det liggende for å se om hcg har steget eller om det synker. Krysser fingrene for at dette er helt uskyldig :)

Tusen takk:) jeg har ikke vondt mere nå.. hadde murringer i dag tidlig. Kom til ett punkt der jeg ikke tør gå på do;-p blir bare trist igjen dersom det fortsatt kommer.

Virker som det har roet seg. Har bare komt en liten stripe i bindet på hele denne tiden. Og når jeg tørket var det rosa veske. Som i mye utflod og litt uttynnet blod. Håper håper håper!!! Har snakket med sjefen min så jeg slipper komme på jobb før jeg har vert å snakket med legen. Tror ikke hodet henger med før jeg får gjort d.

Back
Topp