Wæææ noe er hvertfall på gang

Oi, oi, oi! Skal si du er tøff som har nerver til å gå hjemme og vente til 1,5 min mellom hver ri - om det er det du har.
Jøsses! :D
Spennende greier! Gleder meg til oppdatering! :D Masse lykke til.
 
Oi, oi, oi! Skal si du er tøff som har nerver til å gå hjemme og vente til 1,5 min mellom hver ri - om det er det du har.
Jøsses! :D
Spennende greier! Gleder meg til oppdatering! :D Masse lykke til.
Heheh...vi får være glad for at det er gangavstand til sykehuset. Ellers hadde det vært fare for hjemmefødsel / buss skur fødsel ;)


♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
 
Er så spent på hvordan det går;)


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Spaserte til sykehuset ja.
Måtte stoppe for rier 4 ganger på veien.

♥ Termin 10 juli ♥
Du er en tøffing!! Åh så heldig du er som snart får treffe babyen din!!! Og for en presang til 16åringen da!


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Du er tøff altså :) Masse lykke til :)


----------------------------
Termin 17. juli ❤
 
Å tusen tusen takk snuppa ♥

4 cm åpning nå.
Har og fått klyster, så satse me på at det går greit for seg nå og ikke drøye for lenge ;)

♥ Termin 10 juli ♥
åååååå, jeg er så spent på dine vegne :D Snart har du prinsen din i armene <3 Kommer til å følge med på oppdatering her inne :)
 
Gangavstand eller ei, tviler på at jeg hadde vært hjemme så lenge. Skal si du er tøff. Men siden du var hjemme så lenge, var ikke riene så kraftige? Lurer jo på hvordan hvordan the real thing er i forhold til all denne masingen (murringer i mage og rygg)
 
Håper 4cm er blitt til 10cm;)


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Gangavstand eller ei, tviler på at jeg hadde vært hjemme så lenge. Skal si du er tøff. Men siden du var hjemme så lenge, var ikke riene så kraftige? Lurer jo på hvordan hvordan the real thing er i forhold til all denne masingen (murringer i mage og rygg)
Nei de var overraskende rolige.
Jeg var lenge redd for at dette bare var falske rier.
Men det kan du trygt si det ikke var.
Tok seg godt opp etterhvert når var på plass. ;)



♥ Termin 10 juli ♥
 
Takk for svar. Så det er tiden som er avgjøre da mao. Hvordan går det nå? Større åpning?


Termin 30 juli
 
De 4 cm er blitt til en aldeles nydelig og sulten prins ♥
Han kom kl 14:15 :)
Nå er jeg stormforelsket i lille store prinsen min ♥
Kommer tilbake med mål når de har målt og veid han :)

♥ Termin 10 juli ♥
Oi ser man der. Gratulerer så mye :) så glad på dine vegner


Termin 30 juli
 
Back
Topp