Wæææ noe er hvertfall på gang

Koss går det med dåkke? Nyte vell den fantastiska tiå tenke eg :drunken_smilie

Vett du om det var mangen på føden nå?
Ja me storkose oss ♥
Eg va bare innom fødestuå eg før eg gikk hjem i går kveld. Så eg har ikke peiling på kor mange som va der. Men eg forstod st det var travelt på kvelden.

♥ Termin 10 juli ♥
 
Ja me storkose oss ♥
Eg va bare innom fødestuå eg før eg gikk hjem i går kveld. Så eg har ikke peiling på kor mange som va der. Men eg forstod st det var travelt på kvelden.

♥ Termin 10 juli ♥
Har du reist hjem med lillegull allerede? Du er tøff ja! Hva var målene hans?


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Ja me storkose oss ♥
Eg va bare innom fødestuå eg før eg gikk hjem i går kveld. Så eg har ikke peiling på kor mange som va der. Men eg forstod st det var travelt på kvelden.

♥ Termin 10 juli ♥

Rekna med at du var reist hjem når eg såg bilde av bursdagsbarnet og lille prinsen :)
Du er tøffe da ;)

Satsa på ein rolig avdeling når eg skal inn, men har veldig lyst å reisa hjem fortast mulig :)
 
Hurra hurra for lille godgutten din, født på min termin gitt ;-) Den bomma vi jo selv grådig på, så ;-) Ååå, du koser deg nok, tenker jeg! Kanskje babykosen her om dagen hadde effekt? :)
 
Rekna med at du var reist hjem når eg såg bilde av bursdagsbarnet og lille prinsen :)
Du er tøffe da ;)

Satsa på ein rolig avdeling når eg skal inn, men har veldig lyst å reisa hjem fortast mulig :)
Takk for du synes det. Men så lenge jeg er i god form, så så jeg ikke noe poeng i å ligge der å kjede meg. Klumpen har sugeteknikken i orden og da ser ikke jeg noen grunn til å være på sykehuset ;)
Håper du er heldig når det blir din tur da :)

Om både du å prinsen e i god form, så får dere lov å dra hjem etter 6 timer og en legesjekk ;)


❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤
 
Gratulerer så mye ;)


❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤
 
Wow! Du får det hele til å høres veldig lett og greit ut :D
Gratulerer så mye, og velkommen til den nye lille verdensborgeren!
 
Back
Topp