Dere som har det
Er dere fornøyde ?
Er det mye reparasjoner på den?
Angrer dere på kjøpet?
Er dere fornøyde ?
Er det mye reparasjoner på den?
Angrer dere på kjøpet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har og hatt en del reperasjoner på vår, men ei på jobben som har hatt flere og nyere modeller er veldig fornøyd!!Vi er middels fornøyd. Flott at bilen har god plass, men det er sinnsykt med reparasjoner på vår. Det har endt opp som en veldig dyr bil, kommer til å velge noe annet neste gang.
Hvilke modeller da ?Vi har og hatt en del reperasjoner på vår, men ei på jobben som har hatt flere og nyere modeller er veldig fornøyd!!
Plass og alt sånt er helt perfekt![]()
TakkIngen erfaring, men vil ønske deg masse lykke til i jakten på bil!.
(Og Renault Espace er en fin bil altså)
Takkdet trengs
alle har en mening Om dette valget
![]()
Å det gjør det ikke akkurat lett :/ serlig svigerfar som mente misubitshi var helt topp. Vell.. Den har vert på verksted å blitt reparert for 30 000 bare i år å vi kjøpte den i oktober :/ .. Men må da vite at vi var jo bare uheldige med den, måååå jo ikke finne på å kjøpe noen av de familie bilene jeg har nevnt..Hehe det tror jeg på![]()
Å det gjør det ikke akkurat lett :/ serlig svigerfar som mente misubitshi var helt topp. Vell.. Den har vert på verksted å blitt reparert for 30 000 bare i år å vi kjøpte den i oktober :/ .. Men må da vite at vi var jo bare uheldige med den, måååå jo ikke finne på å kjøpe noen av de familie bilene jeg har nevnt..
Dessuten er det vare tull å la ungen på 8 sitte på pute.. Han er ikke 140 cm men det er ikke en regel de forstår
Blir tullete av mindre :/
Jeg stoler på trygg trafikk ja å har gitt besjed om at han skal sitte på pute til han er minst 140 cm.. Er jo ikke noe problem for hanStol på Trygg Trafikk![]()
Her var det faren min som mente både det ene og det andre om hva vi burde kjøpe og ikke. Sukk. Har lært å høre med et halvt øre.
Mannen er Ford motstanderSjekk ut Ford s-Max da?![]()
Så godt å høre![]()