Vw touran

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Dere som har det :)
Er dere fornøyde ?
Er det mye reparasjoner på den?
Angrer dere på kjøpet?

Vi er middels fornøyd. Flott at bilen har god plass, men det er sinnsykt med reparasjoner på vår. Det har endt opp som en veldig dyr bil, kommer til å velge noe annet neste gang.

Ikke vært noe dyre reperasjoner eller noe på vår, men sliter med rust. Velfig fornøyd md vbilen!

Vi er middels fornøyd. Flott at bilen har god plass, men det er sinnsykt med reparasjoner på vår. Det har endt opp som en veldig dyr bil, kommer til å velge noe annet neste gang.
Vi har og hatt en del reperasjoner på vår, men ei på jobben som har hatt flere og nyere modeller er veldig fornøyd!!
Plass og alt sånt er helt perfekt :)

Ingen erfaring, men vil ønske deg masse lykke til i jakten på bil!.

(Og Renault Espace er en fin bil altså ;) )

Hehe det tror jeg på :P
Å det gjør det ikke akkurat lett :/ serlig svigerfar som mente misubitshi var helt topp. Vell.. Den har vert på verksted å blitt reparert for 30 000 bare i år å vi kjøpte den i oktober :/ .. Men må da vite at vi var jo bare uheldige med den, måååå jo ikke finne på å kjøpe noen av de familie bilene jeg har nevnt..
Dessuten er det vare tull å la ungen på 8 sitte på pute.. Han er ikke 140 cm men det er ikke en regel de forstår :p
Blir tullete av mindre :/

Å det gjør det ikke akkurat lett :/ serlig svigerfar som mente misubitshi var helt topp. Vell.. Den har vert på verksted å blitt reparert for 30 000 bare i år å vi kjøpte den i oktober :/ .. Men må da vite at vi var jo bare uheldige med den, måååå jo ikke finne på å kjøpe noen av de familie bilene jeg har nevnt..
Dessuten er det vare tull å la ungen på 8 sitte på pute.. Han er ikke 140 cm men det er ikke en regel de forstår :p
Blir tullete av mindre :/

Stol på Trygg Trafikk :)

Her var det faren min som mente både det ene og det andre om hva vi burde kjøpe og ikke. Sukk. Har lært å høre med et halvt øre.

Stol på Trygg Trafikk :)

Her var det faren min som mente både det ene og det andre om hva vi burde kjøpe og ikke. Sukk. Har lært å høre med et halvt øre.
Jeg stoler på trygg trafikk ja å har gitt besjed om at han skal sitte på pute til han er minst 140 cm.. Er jo ikke noe problem for han :)

Vi har en 08 modell, og er veldig fornøyd. Så langt har vi ikke hatt en eneste utgift foruten vanlig service! Men hvis alle syv seter skal være i bruk, så er de to bakerste ikke noe gode å sitte i, hverken for barn eller voksne.
Hvis jeg skulle hatt ny bil nå, ville jeg sett på sharan eller citroen grand picasso.

Vi hadde 2010 mod. Alt som var noe på bilen gikk på garanti, så kan ikke si at bilen kostet oss noe mer enn bil lånet! God bil og kjøre, men vi slet med beinplass fremme når minste skulle sitte bakovervendt! Også var det knapt plass til 3 seter bak!

Ellers alt i alt veldig fornøyd. Wv generelt er jo dyrt og fikse på når ting først må skiftes. Har passat nå, og vil påstå at det er vel så god plass i den som touranen. Bortsett fra at det er en lavere bil!

Veldig fornøyd, hatt den i 5 år å nesten ikke kostet på den noe

Vår 2009 vw touran har vi hatt siden november 2012 og vi har aldri hatt den på vetksted bortsett fra vanlig service :) nå er den gått 100tusen smertefritt så vi håper jo den ikke starter med trøbbel nå :P

Back
Topp