Vurderer og droppe Jordmor..

Jeg har kun vært hos jordmor en gang på de to siste svangerskap. Fant ut at jeg ikke er "jordmortypen". Jeg gidder ikke å sitte å diskutere så masse rundt følelser og hva jeg tenker om ditt og datt. Har hatt uoroblematiske svangerskap og fødsler, og lurer egentlig ikke på så mye. Så kjapt og greit innom legen (har en veldig flink og forståelsesfull lege) av og til og det holder for meg. Men syns det er flott at jordmor fins, og skjønner godt at det er mange som har større behov enn meg for å gå dit. Hver sin smak og behov :)

Jeg skal bare til jormor fra nå. Men d er pga jeg nesten aldri kommer til min fastlegge når jeg bestiller legetime her. Så vil gjerne bare ha 1 å forholde meg til ☺

Går til fastlegen og oppfølging på sykehuset. Vil ikke gå til jordmor. Det er bare en i denne kommunen og henne har jeg ikke sansen for.....

Jeg kommer også til å bare gå til jordmor. Men for meg var begge ukjente og kjemien med jordmor var bedre enn med fastlegen. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk beskjed av fastlegen at jordmor måtte jeg gå til! Så jeg skal gå annhver gang til lege og jordmor. Nå har jeg kontroll en gang i uken så greit å ikke se samme person hver uke :p

Har de to første kontrollene hos legen, og så satser jeg å gå til jordmor resten av svangerskapet.

Back
Topp