Vurderer healer

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Noen som har vært hos healer noen gang, og kan si meg litt hva de gjør?
Og om det eventuelt virket?

Julian er jo som sagt så urolig om kveldene, og noen bekjente av oss tipset oss om en healer som hadde hjulpet dem med jenta deres (hadde kolikk), og at vi burde prøve med Julian også..
Kjenner jeg er litt nervøs for hele greierne, men kanskje verdt å prøve..

Julian greier ikke å roe seg selv på kveldene, ender som regel med at han bare blir mer og mer urolig fra 19 og utover, og sovner som regel ikke før rundt midtnatt.. [&:]

kan virkelig anbefale healer [:)]

olav var slik du beskriver, fikk tips om å dra til healer og vips, han sovnet av seg selv og ble en helt ny sove baby.

han healeren holdt hendene sine rundt mage regionen, på ankelene og til slutt på hode bare. holdt på en time første gangen og 30 min andre gangen.
olav var litt utilpass de første dagene før det plutselig var stooooor endring.

hvis du har mulighet til healing så gjør det sier jeg bare. jeg tror ikke på det, men jeg må nesten tro litt på det . syntes det er litt spooky egentig men så lenge det funker er det bare å tro på det egentlig.

Da var timen bestilt, skal til healer klokken 16 idag [:)] Er kjempespent, samtidig som jeg ikke vet om jeg tror.. [&:]

Åh, lykke til og oppdater! Jeg var hos healer i svangerskapet. Det gjode godt! Både for meg og han i magen. :) Ikke no spooky det.

Lykke til!!! Håper det funker! [:D]

Takktakk.. Håper virkelig det funker jeg også! At han kan gjøre ting bedre for Julian, eller fortelle oss hva som er galt..

Spennende.. du må holde oss oppdatert. Lykke til i dag da

Oppdatering:

Dette var en merkelig opplrvelse, så blir spennende å se ikveld! Han mente Julian har hatt luftproblemer hele tiden, som en mild kolikk til nå da, men nå er det fikset sa'n [:D] 

Mer oppdatering får du imorgen tidlig!!! [:)]

Oppdatering igjen: det virket ikke igår hvertfall!!! [:'(] Var verre enn på lenge igår... Så har sendt ny mld til healere[:'(]n, men har ikke fått svar enda.....

Huff da..[&:]
Men det er ikke sånn som en lenge oppe her skrev da, at det var værre først, men ble bedre etterpå..? Håper det blir bedre etterhvert!

Hvis det er noen trøst ble storebror her verre første dagen etter å ha vært hos fotsone, men det ble bedre dagen etter det igjen... De sier jo det at det blir verre før det blir bedre.. vi får håpe det stemmer hos dere også

Ja, det er det lille håpet mitt nå.. At det må bli verre før det blir bedre [:)]
Men helt ærlig holder jeg på å miste håpet altså [&:]

Snuska her var hos manuellterapeut på torsdag.
Søndag kveld var da første kvelden uten skriking på over 2 mnd.
Så hvis det sitter godt så kan det ta noen dager før det løsner.
(Dette var for noen uker siden da)

Ellers kan jeg anbefale Fenikkel-te.
Jeg knuser frøene, og lar det trekke med 1,5 dl vann og 1 ss sukker i 10 minutter.
Så siler jeg det gjennom et kaffefilter og gir 2 ml før hvert eneste måltid (også på natta).
Nå får hun ut MASSE luft selv, og har det fint [:)]

Off.. Ingen bedring idag heller.. Idag har sambo fest i et gammelt hus vi har, så søster min er her for å hjelpe meg å bære [:(] Er sååååååå sliten, lei og... ja... sliten... [:(]

ORIGINAL: Nataleen

uff[:(][:(][:(] Jeg føler virkelig med deg.. Snill søster du har som kommer og hjelper deg! 

Ja, hun skal være her inatt, siden sambo ikke kommer til å være i stand til å hjelpe meg verken ikveld, natt eller imorgen på formiddag [:)]

Håper virkelig det retter seg for dere snart - stor oppmuntringsklem herved oversendt.

Back
Topp